Młoda Żona Młoda Żona
23
BLOG

udało się!

Młoda Żona Młoda Żona Rozmaitości Obserwuj notkę 1

Witajcie, po dłuższej nieobecności. Dziękuję za wszystkie ciepłe słowa, dosyć długo mnie tu nie było... jestm początkującą blogowiczką i w miarę mojego "nowego życia tu i teraz" blog nie okazał się jego częścią. Niestety.

Ale to się zmieni!

Przyznam szczerze - bałam się. Głupie uczucie, ale bałam się wejść na bloga, bo to było pierwsze miejsce, w którym pochwaliłam się mimi "zmianami". Wasze ciepłe słowa naprawdę dodały mi sił ;-) Teraz, mam nadzieję pisać już codziennie, bo z blogiem rzeczywiście łatwiej tą codzienność przeżywać i porządkować.

Odczuwam już chyba wszystkie niedogodności bycia początkującą mamą w pierwszych tygodniach życia dziecka, ale wszystkie znajome zapewniają, że to mija. Trzymam więc się tej nadziei, jak i nadziei zobaczenia już czegoś na pierwszym USG... a potem z górki, a raczej pod górkę, aż na sam szczyt macierzyństwa...uf, wolałabym chyba na Elbrus zimą ;-)

studentka teologii i dziennikarstwa/ żona swojego męża/ lat 23/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości