Młoda Żona Młoda Żona
53
BLOG

młoda żona ogląda TV

Młoda Żona Młoda Żona Rozmaitości Obserwuj notkę 2

Po kilku latach studiów medialno-dziennikarskich człowiek ma dość oglądania TV i czytania gazet. Przynajmiej ja miałam, dlatego po przeprowadzce do nowego świata, jakże wielką radość sprawił mi brak telewizora. Rok bez TV! cudowne ;-) No ale od wczoraj telewizor się pojawił, a nawet nie tyle telewizor, co telewizja. I to do tego kablowa, około 80 kanałów. I po raz pierwszy od roku zrobiłam analizę różnych programów newsowych... zdania z krótkich zrobiły się jeszcze krótsze. Newsy z ogólnych, jeszcze bardziej ogólne. Młode twarze się trochę zestarzały, ale wciąż te same. Nasza telewizja widać przygląda się zachodowi i stara się go naśladować, jakże śmiesznie to czasem wychodzi (patrz Piotr Kraśko). Morał z tego taki, że nic przez rok bez telewizji nie straciłam i wcale nie zamierzam nadrabiać zaległości. Pozostaje tylko nie reagować na rozpaczliwy jęk męża: "Nie zostawiaj mnie samego z Eurosportem...!"

studentka teologii i dziennikarstwa/ żona swojego męża/ lat 23/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości