Młoda Żona Młoda Żona
299
BLOG

Wizyta teściów - odsłona I

Młoda Żona Młoda Żona Rozmaitości Obserwuj notkę 2

Jakże ja głupia jestm, że się nie zorientowałam! Śrubki, kłótnie i milczenie wiążą się nierozłącznie z zapowiedzią przyjazdu teściów; nie moich bynajmiej, ale teściów mojego męża ;-) Facet musi przecież pokazać się od jak najlepszej strony, zarówno ten młody (mąż) jak i ten starszy (tata) bo przecież pierwszy z nich dba o swoją ukochaną MŁODĄ ŻONĘ, a ten drugi dopiero co wypuścił spod skrzydeł ukochaną małą córeczkę. I oto staje się jasne, dlaczego rdzawa rura od gazu nagle została pomalowana na kolor cappucino (bo twój tata znowu mi wypomni, że nie pomalowałem) i dlaczego w moim przedpokoju znalazły się nagle całe naręcza zielonych, o 70cm za długich rolet (jak to już kupiliście białe, przecież ja wam przywiozłem). Powoli rozumiem ten stres, tym bardziej, że moi rodzice są kochani - ale nieobliczalni. Ale to już temat na następny wpis...

Wracając do teścia. Powszechnie wiadomo, że na tej męsko-męskiej linii kontakty nie mogą układać się najgorzej, przez sam fakt stania po tej samej stronie barykady gatunku zagrożonego ograniczeniem wolności przez swoje piękniejsze połowy. Bardziej groźna jest teściowa...z nią to się już o meczu nie pogada! No i jak zawsze - on przyjechał z wizytą, ona z wizytacją. Kontrola czystości wypadła pomyślnie. Kotroli żywności nie ma co się obawiać, bo mama zawsze przywozi ze sobą jedzenie dla przynajmiej połowy batalionu półku pontonowego. I po odbyciu tych wstępnych rytuałów powitawczych, możemy przejś do sedna sprawy: zostajemy na cały weekend! Zanim zdążyłam się odezwać, dyspozycje już wydano, mama przedstawiła cały plan Nocy muzeów i co ona koniecznie musi zobaczyć. Zapomniałam, że to teraz czas drugiej młodości....

A tak całkiem szczerze - to był naprawdę fajny weekend. Mąż ostatecznie przekonał się, że ONI NIE SĄ TACY ŹLI, mama, że ONI NAPRAWDĘ SOBIE RADZĄ, ja że ONI NAPRAWDĘ NAS KOCHAJĄ i są najlepszymi rodzicami pod słońcem ;-)

studentka teologii i dziennikarstwa/ żona swojego męża/ lat 23/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości