Młoda Żona Młoda Żona
70
BLOG

Nie ilość, a jakość ;-)

Młoda Żona Młoda Żona Rozmaitości Obserwuj notkę 6

Ha, no i okazało się ;-) Rozwiewając wszelkie wątpliwości - ważniejsze jest gdzie się chodzi, niż ile się chodzi. Dzisiaj pokonałam jakieś 10 km przez las w cudownej, podeszczowej pogodzie i mocno wieczornej aurze. Przegoniłam nawet mojego męża, który nie spodziewał się że dam radę w obie strony piechotą. Było cudownie! Las, przy którym mieszkamy jest niemal 100% rekompensatą górskiego szlaku, przynajmiej na tym etapie mojego łażenia. Nie do porównania z miejską dżunglą w której po 20 min mam wszystkiego i wszystkich dosyć. A więc jak spacer - to tylko w lesie i bez liczenia kroków się obędzie. Jeszcze tylko ciepła kąpiel dla stóp i śnić o tej zieleni...

studentka teologii i dziennikarstwa/ żona swojego męża/ lat 23/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości