Alex Noir Alex Noir
309
BLOG

Wypada się przywitać

Alex Noir Alex Noir Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 21

No i kto by pomyślał... Jeszcze miesiąc temu nawet do głowy mi nie przyszło, że założę bloga i będę próbował za pomocą nieskładnych zdań zainteresować kogoś tym co mam do powiedzenia. A tu masz, jednego dnia - najpierw instagram a potem blog. I to nie byle gdzie ale od razu na slynnym Salonie24... Cóż, tak to już jest kiedy człowiek ma trochę więcej czasu i próbuje zagospodarować to realizując dawne pasje. Mam tylko nadzieję, że Państwo, którzy zabłądzą w ten rejon internetu będą wyrozumiali i nie zażądają natychmiastowego usunięcia konta celem nie marnowania cennej przestrzeni dyskowej. 

Nie wiem jeszcze jak regularnie będę pisał, składanie liter nie jest moją najmocniejszą stroną. Wiem jednak, że chciałbym się skupić na fotografii. Tej współczesnej i tej dawnej, która wciąż zachwyca a jej mistrzowie, tacy jak Henri Cartier-Bresson, są wciąż niedoścignionymi wzorami dla dzisiejszych smartfonowych pstrykaczy. 

Jak napisałem wyżej - pozostaje mi mieć nadzieję na wyrozumiałość i liczyć, że Ci z Państwa, którzy poświęcą kilka minut na czytanie moich wypocin nie uznają tego czasu za zmarnowany.

Z Panem Bogiem!

Alex Noir
O mnie Alex Noir

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura