amanasunta84 amanasunta84
219
BLOG

PiS cnotę stracił a rubla nie zyska

amanasunta84 amanasunta84 PiS Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

A najgorszych snach nie myślałam ,ze mój przylot do Warszawy będzie w dniu kiedy zawiruje Polska.Dobra zmiana była nadzieją większości Polaków w kraju i zagranicą.Niestety nim się rozkręciła już się zakończyła.Ambicyjki,przekupstwo,zdrada kolejny raz spowodowały ,że Polska nie może taką jakiej Polacy ją kochający pragną.A przywódca jest albo skrytobójczo zabijany, umiera przedwcześnie  lub okazuje się słabym i chwiejnym.I zawsze staje się to w momencie przełomu. Można wymieniać : Stefan Batory, Jeremi Wiśniowiecki ,Tadeusz Kościuszko , Józef Piłsudski.Od wczoraj do tej listy trzeba dopisać Jarosława Kaczyńskiego.Widać czas na Polskę moich marzeń : samodzielną ,bogatą sprawiedliwą jeszcze nie nadszedł.Trzeba żyć ,nawet pod zaborami czy na katordze można szczęśliwą.I tak jestem szczęściarą  większą niż mama babcia czy prababcia.W torebce mam niebieską książeczką z napisem Passport United States of America.

Normalna ,w miarę młoda (rocznik 1984), w miarę ładna i w miarę inteligentna(choć blondynka). Pracuję nad komórkami macierzystymi w instytucie za oceanem ,Niebawem mnie docenią i zostanę drugą Polką naukowcem z Noblem,już za chwilę. Lecz nade wszystko - słowom naszym, Zmienionym chytrze przez krętaczy, Jedyność przywróć i prawdziwość: Niech prawo zawsze prawo znaczy, A sprawiedliwość - sprawiedliwość

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka