Amstern Amstern
406
BLOG

1. FC Düren - Alemannia Aachen 1:0. Lewandowski, nu pagadi!!

Amstern Amstern Piłka nożna Obserwuj temat Obserwuj notkę 34

Stalo sie. Piecioligowy sztandarowy klub mojej wsi wygral ze stojaca lige wyzej Alemannia Aachen 1:0 i czeka we wrzesniu w pucharach na juz wczesniej wylosowany Bayern München.

Starosta powiatowy w TV szalal na trybunie wsród 50 widzow. Jest prezesem klubui jednoczesnie jego organizatorem.
Dwa lata temu politycy wymyslili, zeby polaczyc trzy miejscowe kluby i zorganizowac jeden. Z nazwa miasta i koniecznie co najmniej w 4. lidze jak sasiednie Aachen. Zdemolowali lokalny fussball, zaczeli podkupywac lepszych zawodnikow. Szerzyl sie niesmak.
A jako, ze dzisiejszy mecz daje zwyciezcy ca 200 tysiecy euro za mecz z Bayernem, to oba kluby sie na chybcika wzmocnily. Na boisku Bonner SC jedyna bramke strzelil akurat jeden z trzech zawodników Bonner SC, ktory pare dni temu przeszedl do 1. FC Düren. Znowu kwestia smaku.

Mecz 1. FC Düren - Bayern München odbedzie sie zapewne w München. Albowiem miejscowy stadion niewiele rozni sie od boiska Germanii Lich-Steinstraß. Bedzie transmitowany w TV. Zapraszam.

Piekna piosenka holenderskiego Slazaka Brunona Zygfryda Majcherka, a wlasciwie Polakow zydowskiego pochodzenia Petersburskiego i Wlasta (zginal w warszawskim getto), tekst niemiecki austriacki Zyd (zginal w Auschwitz). Druga zwrotka jest fascynujaca.


(163)  1695961 

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport