Amstern Amstern
162
BLOG

1. FC Düren rozgromi 15.10.20 FC Bayern!

Amstern Amstern Piłka nożna Obserwuj temat Obserwuj notkę 18

Bayern przegral dzisiaj w Hoffenheim 1:4. Hoffenheim jest liderem tabeli. Chorwat z Czechem potrafia!
Dortmund przegral w Augsburg. I takoz cienko przedzie.
Cóz, Bayern ma co 3 dni wazny mecz. W srode byla Sevilla, w srode bedzie Dortmund.

W pierwszej rundzie pucharu DFB 15. pazdziernika 1. FC Düren na pewno zmiecie Bayern, mimo ze mecz jest w Monachium. Zmeczenie Lewandowskich i Müllerow siegnie zenitu.
Historia sie powtarza. 45 lat temu, kiedy Bayern przez 3 lata wygrywal Puchar Mistrzów, to w tabeli Bundesligi spadal na dwucyfrowe miejsca. A ponowne starty w LM dostawal tylko jako obronca tytulu.

Inne wyniki: LZS Walce wygral z Olimpia Lewin Brzeski 3:1, MKS Gogolin wygral z Chemikiem Kedzierzyn-Kozle 5:0, Germania Lich-Steinstraß wygrala z Voreifel 4:0, panienki niestety nie zdazyly poprawic 1:2 z pierwszej polowy w Kohlscheid.

Pogodowo wyglada na koniec lokalnego futbolu. Po nocach leja deszcze, za dnia pochmurno, coraz wiecej meczow zostaje odwolanych z powodu pandemii. A jeszcze niedawno bylo taaak goraco.


(250)  1702071

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport