Amstern Amstern
493
BLOG

Kapelan w Skarbówce - aktualnie najlepszy zawód

Amstern Amstern Rozmaitości Obserwuj notkę 51

Srednia placa kapelana w Skarbówce wzrosla z 5700 zlotych w zeszlym roku do 6200 zlotych miesiecznie w tym roku.
Praca jest przyjemna, choc troche nudna - swiecenie PITów i spowiadanie urzednikow skarbowych, okazyjnie tez nabozenstwa; kapelani w urzedach skarbowych organizuja i nadzoruja szkolenia z etyki, opiekuja sie skarbowymi emerytami. Praca lekka latwa i przyjemna, wlasna kaplica i express do kawy, samochod sluzbowy.
https://next.gazeta.pl/next/7,151003,26660978,fiskus-placi-kapelanom-coraz-wiecej-nawet-6200-zl-rozumiem.html

Równie dobrze powodzi sie kapelanom w sluzbach  mundurowych i w innych sluzbach panstwowch.
Gorzej maja kapelani covidowi w szpitalach. Praca ryzykowna, placa blizej nieokreslona, niewygodny strój.

image

Ale o czym innym.

Prezydent Trump chcial przeczekac zaprzysiezenie prezydenta Bidena gdzies za granica, u zyczliwych  mu ludzi. Pierwszym kandydatem byla Szkocja. Niestety podobno premierem jest tam kobieta i oczywiscie odmówila. Anglia i tak odpada, bo królowa Elzbieta II nie znosi Trumpa.

https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114881,26661717,media-trump-chce-przeczekac-w-szkocji-zaprzysiezenie-bidena.html

Zostala tylko Polska i osobisty przyjaciel prezydenta Trumpa prezydent Duda.
Mam nadzieje ze prezydent Duda, rzad premiera Morawieckiego, a takze wicepremier bezpieczenstwa publicznego, udziela ex-prezydentowi Trumpowi azylu politycznego.

Muzykalistycznosc w temacie:


(450)  1725271 

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości