Amstern Amstern
694
BLOG

Liverpool - Fulham 0:1

Amstern Amstern Piłka nożna Obserwuj temat Obserwuj notkę 26

Hoffenheim - Wolfsburg 2:1, Eintracht Braunschweig - Sandhausen 1:0 (bramka w 90. minucie)!

FC Liverpool przegral swój 9. mecz w tym sezonie, w tym 6. kolejny z serii u siebie. FC Fulham dzieki 3 punktom nawiazalo kontakt ze strefa pozaspadkowa. Jürgen Klopp pewnie pieje z radosci. Polubilem ten Fulham tylko dlatego, ze byli dlugo na ostatnim miejscu w tabeli.
Hoffenheim jasna sprawa. Kazdy jest fanem.
Braunschweig takoz nawiazal kontakt ze strefa pozaspadkowa. Musze byc ich fanem, bo pare dekad temu ich sponsor podarowal mi klubowa flache i dwa klubowe kielonki.

AC Milano trzyma sie, wygral w Veronie 2:0  (Ibrahimovic). PSV Eindhoven (Götze) wygral u Fortuny SIttard 3:1.


(My:  654 837  Oni:  199 413)  17600671

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport