Amstern Amstern
182
BLOG

Sportu od groma - 32:23 i 23:32!

Amstern Amstern Piłka nożna Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

Germania Lich-Steinstraß wygrala mecz z Nettersheim-Marmagen 4:0. Poprawa w tabeli o jedno miejsce. Tyle zyskow. Straty to jedna czerwona kartka, rozbita stopa i klopoty z kregoslupem. Ubylo dwoch graczy, rezerwowy bramkarz gra juz w ataku.

image

Bramka na 2:0. Nasi na kanarkowo.
Do konca sezonu 4 mecze, z tego 3 u siebie z outsiderami i 1 na wyjezdzie u lidera tabeli.

Hoffenheim oczywista przegral w Dortmundzie. Media mowia, ze sedzia pomagal.
Miejsca w tabeli zostana, bo obie druzyny maja tych samych przeciwnikow na dwie ostatnie rundy, na zmiane Augsburg i Bremen.

Hitem weekendu byla wygrana z USA 2:1 na otwarcie hokejowych MS 2017. Potem doszla przegrana ze Szwedami 2:7, ale Dobra Zmiana juz sie objawila. Francja przegrala z Norwegia, zeby potem wygrac z Finlandia. Cuda.

No i to tytulowe. Fascynujaca zgodnosc - Polska przegrala na Bialorusi w eliminacjach recznej 23:32, Niemcy dokladnie tyle samo wygraly na Slowenji.
Slowenja muzykalistycznie wyglada tak - bardzo sympatyczny kraj:



Jeszcze slad polityki. W Szlezwiku-Holsztynie CDU+FDP zastapi SPD+Grüne, a AfD zastapi Piratów. Za tydzien wybory u mnie. Wynik moze bedzie podobny.

(818)  739 555

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport