Amstern Amstern
452
BLOG

Równa 240. miesięcznica pamiętnej przemowy przyszłego trenera reprezentacji Watykanu

Amstern Amstern Piłka nożna Obserwuj temat Obserwuj notkę 12

10. kwietnia 2010, pamietna data - Giovanni "Trap" Trapattoni zostal trenerem reprezentacji Watykanu.
Dzisiaj w Niemczech obchodzimy rocznice jego naslawniejszego wystapienia - 10.03.1998 jako trener Bayernu Monachium udzielil konferencji prasowej, ktora przeszla do historii.

"Trap" po 4 latach w Bayernie (z mala przerwa) mogl wygrac w sezonie 1997/98 mistrzostwo Bundesligi w cuglach. Jednak na wiosne milionerom nie chcialo sie specjalnie grac. Przegrali kolejno 3 mecze, w Berlinie z Hertha, u siebie z Kolonia i 0:1 na Schalke. Konferencja prasowa odbyla sie po tym ostatnim meczu. Trapattoni jak zwykle przyszedl usmiechniety, spokojny, na kartce mial zapisane punkty do omowienia. Wyszlo jednak bardziej po wlosku.
"Slaby jak pusta flaszka" i " Mam gotowe" przeszly do historii.

Aktualnosci z boisk: u mojej Germanii Lich -Steinstraß boisko nadal niezdatne do gry. Hoffenheim prowadzi 3:0 z Wolfsburg i powoli wraca do czolówki, Eugen Polanski jest od 43. minuty na boisku. Bayern rozjezdza Hamburg, jezeli Köln wygra w poniedzialek w Bremen, to nastapi przekazanie czerwonej latarni. Spadna zapewne oba kluby. Kolonii nic nowego, ale Hamburg pierwszy raz. Hamburg jest jedynym klubem, ktory gra w I Bundeslidze bez przerwy od jej zalozenia.


(700)  862 222

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport