Amstern Amstern
277
BLOG

Bayerny przegrywają, nasi remisują czyli wygrywają, holdrio!

Amstern Amstern Piłka nożna Obserwuj temat Obserwuj notkę 12

Bayern kobiet polegl pierwszy - z paniami od VW 2:3 po dogrywce i karnych.
Bayern mezczyzn polegl 1:3 z Chorwatami z Jednosci Frankfurt. Nowy trener Bayernu skopal odchodzacego na ostateczna emeryture aktualnego trenera Bayernu.

Moi wczoraj napluli Klodwigowi Zülpich do zupy, zaraz po przerwie 1:0, na kwadrans przed koncem faworyt wyrownal na 1:1. Moim to niewiele pomoglo ( z 9. miejsca na 8.), ale Klodwig zamiast byc na awansujacym drugim miejscu tabeli, nadal tkwi na nieawansujacym czwartym. W dodatku najlepszy napastnik Klodwiga dostal zoltoczerwona i odpocznie w ostatniej rundzie ligi. Nasi, jak obiecali, tak wystapili z udzialem seniorow, z powodu wielu kontuzji zagrali w polu trenerzy i oldboje z II druzyny. Podniesli srednia wieku graczy powyzej 30-tki.

Nie szczedzac kosztow zakupilem teleobjektyw do kamery. Pierwszy efekt jest imponujacy. Ponizsze zajefajne zdjecie zrobilem wczoraj okolo 21:30 wieczorem. Zero slonca, zero reflektorow, 30 metrow oddalony od graczy. Z przodu nasz genialny obronca, z tylu nasz genialny Japonczyk.

image

Dobrze jest. I bedzie jeszcze lepiej!


(666)  883 000

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport