Amstern Amstern
216
BLOG

Koniec sezonu pilkarskiego czyli dyskretne cienie C-Klasy

Amstern Amstern Piłka nożna Obserwuj temat Obserwuj notkę 6

Koniec sezonu w ligach gminnych i powiatowych.
Nasza bohaterska rezerwa niestety przegrala u siebie z liderem tabeli, ktory zreszta i tak od miesiaca mial juz awans w kieszeni. Albanczycy graja dosc specyficzny rodzaj futbolu, taki raczej silowy. Skonczylo sie na malych urazach, glownie nóg. Skopali naszego króla strzelcow, nie dajac mu mozliwosci strzelenia 2 bramek do rownej 50-tki. 3:5.

Gorzej bylo tydzien wsród naszych, dowiedzialem sie dzisiaj, ze sasiedzi ze wsi skopali naszego króla strzelcow, a drugiemu zlamali przedramie w dwóch miejscach. Tak jakby sie bylo o co bic w C-Klasie miedzy miejscem 3. a 5. Sprawcy tych urazow zdolali mimo to mecz tylko zremisowac 2:2.

image

Pierwsza druzyna Germanii Lich-Steinstraß rozgromila Bergheim 6:2 (4:0). Mecz tez byl o pietruszke, nasi zostali na 8. miejscu, a przeciwnicy spadaja do A-Klasy.

image

2,5 miesiaca przerwy. Urlopy, transfery, pozegnania, w nowym sezonie mamy miec 3 Japonczykow. Oby z obecnych sympatycznych graczy jak najwiecej zostalo w klubie. Bo to jest prawdziwy sport, a nie jakies dziadowskie mundiale.
Z innych ciekawych wynikow: Victoria Chróscice - LZS Walce 4:1. Rewanz 14. tego. Odra Opole minsitra Jakiego skonczyla na 11. miejscu. Dobila Ruch Chorzów.


(555)  888 555

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport