Amstern Amstern
1218
BLOG

Prezydent Duda ułaskawi premiera Morawieckiego czyli ME 2024 w Niemczech

Amstern Amstern Humor Obserwuj temat Obserwuj notkę 17

Dzisiaj wielki dzien.
Dzisiaj przeczytam pierwsza salonowa recenzje filmu "Kler" z pierwszej reki. 

image

Film pelen klamstw i manipulacji, jak ntp. to:

image

Premier Morawiecki jest pierwszym premierem skazanym sadownie za klamstwo. Prostowac i przepraszac nie musi, bo prezydent Duda go ulaskawi.

image

W "Faktach po faktach" cytowano sumy wydawane na polskie drogi lokalne. Za rzadow PO/PSL 600 milionwo rocznie. Plan premier Kopacz przewidywal na kolejne lata 800 mln. 1 mld i 1,1 mld. Wykonanie przez rzad PiS wygladalo tak, ze w roku wyborow oba rzady zrealizowaly te 800 mln, w kolejnyym roku rzad PiS wydal tylko 800 mln z 1000 mln, a w tym roku tez zaoszczedzi grubo z 1,1 miliarda. Te ciagle powtarzane 6 miliardow sa wylacznie w planach, z ktorych niewatpliwie znowu sie "zaoszczedzi".

Mój biskup oglosil raport o pedofilii w mojej diecezji. Na 2 miliony mieszkancow, 1 milion katolikow, 1500 ksiezy, przez ostatnie 84 lat biskupi zarejestrowali 55 przypadkow ksiezy-pedofili. Wiekszosc sprawcow juz nie zyje, wiec nie ma sprawy. Co do ofiar, rozwazy sie odszkodowania i przeprosiny.
Upieklo nam sie, mysle.

W 18. roku istnienia Salonu24 Mistrzostwa Europy w pilce noznej odbeda sie w Niemczech. Nikt nie chcial ich organziowac, poza moja skromna osoba i Turcja. Wygralem z Erdoganem 12:4.
Zapraszam!

image
(https://www.sportschau.de/fussball/international/em-euro-vergabe-deutschland-tuerkei-100.html)

Prezydent Erdogan jest dzisiaj w Köln. Zaslyszane w radio opinie sluchaczy WDR o tej wizycie: "byle tylko kolejka do Köln-Kalk jezdzila punktualnie".


(494)  940 777

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości