Amstern Amstern
4289
BLOG

Senator Grzegorz Bierecki i ratowanie SKOKu Wołomin

Amstern Amstern Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 40

U redaktora Konrada Piaseckego przyjemna rozmowa w temacie z poslem i ministrem Jackiem Sasinem.
Prosze sie szczególnie wsluchac w dogrywke. Kiedy padaja slowa "senator Grzegorz Bierecki".

Jedna rzecz mnie zastanawia w tych wszystkich aferach. Dlaczego wszyscy zajmuja sie tylko sprawcami, a nikt nie szuka wyprowadzonych pieniedzy. Gdyby razem ze sledczymi przeczesac te wszystkie trefne firmy brygada wysokiej klasy buchalterow, to przeciez bylaby uciecha sluchac ich raportow.

Mam podejrzenie, ze podobnie jak w katastrofie smolenskiej, wszyscy wiedza co i jak, kto wyjal pieniadze i kto dostawal koperty. I wszyscy razem produkuja sztuczna mgle.
Prokuratura budzi o 6 rano pobitego prawie na smierc pana Kwasniaka i wiezie go na drugi koniec Polski do aresztu w sprawie KNF, zeby go dwa dni pozniej odeslac do domu.
Sprawa pobicia Kwasniaka zaczyna sie od nowa, bo po trzech latach sedzina poszla na dluzsze zwolnienie i takie sa procedury. W miedzyczasie zniknal glowny podejrzany. Zostal tylko pobity pan Kwasniak. W koncu wyjdzie jak za PRLu, ze sam sie pobil.

Ale o czym zupelnie innym.

W Skarzysku-Kamiennej urodzila sie dziewczynka, ktora miala w momencie przyjscia na swiat 1,8 promila alkoholu we krwi. Matka miala cale 2 promile. To sie w pale nie miesci.
Tu prokuratura dziala wyjatkowo sprawnie. Matce grozi do 5 lat wiezienia, a niemowle wezmie polski Jugendamt.

Posel Brejza ustalil, co sie dzieje z wrakiem oswiecimskm. Audi A8 za 2,5 miliona zlotych, ktore z premier Szydlo wjechalo na drzewo, stoi od 2 lat na kolkach jako dowod rzeczowy. Pilnowany nie przez SOP, ale przez miejscowa policje. Odzyskanie wraku oswiecmskiego potrwa dluzej niz wraku smolenskiego.

Prezes Kaczynski zakazal w Partii uzywania knajackiego wiezienia. Kto sie nie zastosuje, ten pojdzie do szafy az do majowych wyborow. W szafie juz siedzi poslanka Pawlowicz za twitty antyeuropejskie i posel Macierewicz za to co zwykle. I jeszcze jakis Tarczynski, musi za zle kielbasy dla Edeki.

Moi w niedziele przegrali w Habbelrath 1:3. Bardzo mi przykro.
Rezerwa wziela na wstrzymanie. Po co marznac na deszczu, kiedy za darmo, sport amatorski.

Dla cierpliwych film a propos afery SKOKow i podobnych:


(494)  1076222

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości