Ten wywiad dla wPolityce.pl nagrywano na korytarzu sejmowym, a nie w sali 101 jak zilustrowano zdjęciem  foto: Andrzej Budzyk
Ten wywiad dla wPolityce.pl nagrywano na korytarzu sejmowym, a nie w sali 101 jak zilustrowano zdjęciem foto: Andrzej Budzyk
andrzej.budzyk andrzej.budzyk
303
BLOG

Romuald Szeremietiew rozmawiał z dziennikarzem, a ja robiłem zdjęcia

andrzej.budzyk andrzej.budzyk Polityka Obserwuj notkę 5

http://wpolityce.pl/polityka/265513-prof-szeremietiew-zbudujmy-obrone-terytorialna-nasz-potencjal-odstraszania-bedzie-znacznie-wyzszy-nasz-wywiad

Od pewnego czasu współpracy z MON już nie ma. Pan minister się na mnie obraził, gdy skrytykowałem przetarg na śmigłowce. Jak widać Caracale zbombardowały koncepcję obrony terytorialnej

— mówi portalowi wPolityce.pl prof. Romuald Szeremietiew.

Los tak zrządził, że stałem obok i przysłuchiwałem się wywiadowi.

autor: Zespół wPolityce.pl jest na zdjęciach ilustrujących tę notkę :)

- Niesforne Dziecie Gutenberga.

P.S. http://andrzej.budzyk.salon24.pl/669211,romuald-szeremietiew-wstapil-dzis-do-partii

Zobacz galerię zdjęć:

Za rozmówcami jest ukryty przed okiem kamery Adam Bielan, a za nim bliżej stolików dziennikarskich Jarosław Gowin foto: A.Budzyk
Za rozmówcami jest ukryty przed okiem kamery Adam Bielan, a za nim bliżej stolików dziennikarskich Jarosław Gowin foto: A.Budzyk

Ciekawy świata i życzliwy ludziom, ale nie pozbawiony szczypty złośliwości niezbędnej do przeżycia.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka