andrzej111 andrzej111
4056
BLOG

Czytelnicy Gazety Wyborczej nie mają litości dla Borysa Budki, tak oceniają jego decyzję..

andrzej111 andrzej111 PO Obserwuj temat Obserwuj notkę 117

image


Środowisko Gazety Wyborczej, podobnie jak TVN, jest utożsamiane bezpośrednio z opozycją totalną, a z Platformą Obywatelską w szczególności. Te anty pisowskie media zrobią wszystko, aby nad Wisłą znów zapanowała epoka ciepłej wody w kranie i ośmiorniczek dla wybranych.  Chciałem sprawdzić, jak w tamtych gremiach jest oceniana ostatnia decyzja zarządu Platformy o zamianie kandydata w wyborach prezydenckich. Znalazłem artykuł w Wyborczej: "Budka o Trzaskowskim: Polacy chcą fightera, który zmiecie Dudę. A stolicę odbijemy", w którym Borys Budka tłumaczy samą decyzję i powody jej podjęcia. Tekst, jak to w przypadku Budki, wodolejstwo przewidywalne do bólu, za to komentarze czytelników Wyborczej pod nim nie pozostawiają wątpliwości. 

Żeby nie przynudzać, same komentarze czytelników i zwolenników PO:

"Budka ty skończony id..to!!!!!! Głosowałem na Trzaskowskiego ale teraz powinniście wystawić Sikorskiego. Do głowy by mi nie przyszło, że jesteś takim d...niem."

"Fightera? Skoro fightera, to dlaczego Trzaskowski, a nie Sikorski albo Jaśkowiak?"

"Trzaskowski fajter hahahaha, miernoty rządzące KO, Trzaskowski będzie miał K.O.
Sikorski jest za dobry na tą partię miernot."

"Panie Budka powtórzę pytanie bo może pan i pana doradcy nie dosłyszeli?:
Dlaczego do walki z hieną jaką jest PiS z Kaczyńskim wystawia się ratlerka Trzaskowskiego a nie bulteriera Sikorskiego?"

"Dlaczego wybrali Trzaskowskiego? To uczciwy i pracowity człowiek, ale lepszym kandydatem był Sikorski. Dziś w TVN24 usłyszałam z ust pana Budki tyle bzdur, że poczułam się obrażona jako wyborca KO. I przestałam się dziwić, że KO jak ma coś do wyboru, to zawsze wybierze gorzej."

"nie mieszkam w Warszawie, i p. Trzaskowski niczym się dla mnie nie różni. Nie widzicie dalej niż własny nos. Co z tego że Sikorskiego mniej lubicie, chodzi o skuteczność. To miała być dojrzała decyzja. Tyle razy na was głosowałem. No niestety jesteście bez przyszłości. Jestem wkurzony."

"Jak jeszcze was będą chcieli w stolicy po czymś takim! Dlaczego nie Sikorski? Oddawanie Warszawy to manifestacja nielojalności, już wam nikt nie zaufa, ale może to i dobrze. Tylko dramat jest, bo na razie do drugiej tury wchodzi katolicki mazgaj. Po co to było Trzaskowskiemu? Nie ma szans. Przedstawiciel PO już też raczej wyborów na prezydenta Warszawy nie wygra. A wiele sobie obiecywałam po pana przewodniczeniu PO. Szkoda."

"Sikorski ma relacje, ma doświadczenie w dyplomacji, jest bystry, mógłby z głowami innych państw rozmawiać jak równy z równym. To nie... musieli znów sp..pić... Sił już nie mam na to patrzeć. PiS już wiecznie będzie rządził??? Co by tu jeszcze spieprzyć, panowie, co by tu jeszcze..."

"Wielka szkoda, że nie Sikorski, ale niefortunne decyzje to już stała przypadłość PO. A Budka - okrągłe frazesy, a rzeczywistość jest kanciata."

"Relacja pana Budki o samodzielnej decyzji MKB nie wydaje się wiarygodna. Dziwi mnie, że pan Budka kłamie tak słabo."

"Trzaskowski - zdrajca Warszawy!!!!"


Nie chce mi się więcej cytować, ale dalej jest podobnie. No, no, żeby jedną niewinną decyzją aż tak wkurzyć swoich wyborców, to trzeba speca nie od parady, przyznacie sami. Jak widać Borys Budka poradził sobie z tym nieźle.


https://wyborcza.pl/7,82983,25950246,budka-o-trzaskowskim-polacy-chca-fightera-ktory-zmiecie-dude.html#S.strefa_ogladania-K.C-B.1-L.1.videogruby

andrzej111
O mnie andrzej111

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka