Arkadiusz Jadczyk Arkadiusz Jadczyk
724
BLOG

Dobrze było, ale się skończyło

Arkadiusz Jadczyk Arkadiusz Jadczyk Rozmaitości Obserwuj notkę 3

Jak poprzednio napisałem przenoszę mój blog. Póki co do własnej witryny http://arkadiusz-jadczyk.eu/blog/

Zajmie mi jakiś czas dopracowanie się detali technicznych i właściwej formy. W sumie jestem wdzięczny Państwu Janke za to, że zrobili jak zrobili. Polski Czytelnik trochę na tym straci, choć przecież nie tak znów wiele. Zyska natomiast Świat - bowiem mój blog będzie głównie anglojęzyczny. W Polsce takich blogów się nie ceni - zbyt małe audytorium.


Szkoda mi będzie blizkości Eine, innych bratnich duszy. Ale cóż, dorastamy do rzeczywistości.


Dziś wstawiłem na moim nowym blogu pierwszą notkę z nowej serii:


Dzhanibekov effect – Part 1


Trochę nudnawa, brak Szarusia, ale z czasem i Szaruś doskoczy.  Za to nowe notki będą się racej ukaywały częściej. Bo taki są zasady blogowania.


Naukowiec, zainteresowany obrzeżami nauki. Katalog SEO Katalog Stron map counter Życie jest religią. Nasze życiowe doświadczenia odzwierciedlają nasze oddziaływania z Bogiem. Ludzie śpiący są ludźmi małej wiary gdy idzie o ich oddziaływania ze wszystkim co stworzone. Niektórzy ludzie sądzą, że świat istnieje dla nich, po to, by go pokonać, zignorować lub zgasić. Dla tych ludzi świat zgaśnie. Staną się dokładnie tym co dali życiu. Staną się jedynie snem w "przeszłości". Ci co baczą uważnie na obiektywną rzeczywistość wokół siebie, staną się rzeczywistością "Przyszłości" Lista wszystkich wpisów  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości