Asia Rysowniczka Asia Rysowniczka
798
BLOG

Kaczka Katastrofa na Dzień Dziecka rys. siedemdziesiąty ósmy

Asia Rysowniczka Asia Rysowniczka Kultura Obserwuj notkę 5

 

Duży obrazek

Nasze kółko teatralne z okazji dnia dziecka przedstawiło cztery opowiadania z ksiązki "Pan Kuleczka" Pana Wojciecha Widłaka (którego poznałam na targach książki). Ja grałam Kaczkę Katastrofę w opowiadaniu o Olbrzymie.

Na obrazku uciekam w zwolnionym tempie przed olbrzymem ze snu. Na podłodze śpi Pies Pypeć, którego grała moja koleżanka Jagoda. Z tyłu za moim łóżkiem zrobionym z krzeseł nakrytych niebieskim prześcieradłem stoi odwrócony Pan Kuleczka. W ten sposób rozpoczeła się nasza scenka.  W ręku trzymam Myszę Wiszę, którą uszyłam razem z Mamą. Mysza Wisza  to ukochana przytulanka Kaczki Katastrofy i tak wygląda:

 

Asia

 

Lubię rysować

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura