Mój wirtualny baner wyborczy ;-)
Mój wirtualny baner wyborczy ;-)
Grim Sfirkow Grim Sfirkow
153
BLOG

Mój wirtualny baner ;-)

Grim Sfirkow Grim Sfirkow Polityka Obserwuj notkę 0

Przedstawiam mój baner wyborczy. Jest inspirowany znaną flagą z czasów wojny o niepodległość USA, tzw. Gadsden flag z hasłem "Don't tread on me" (NIe depcz mnie). Flaga ta jest do dziś używana przez amerykańsich "herbaciarzy" i libertarian. Używam jej jako znaku sprzeciwu przeciw nadmiernemu opodatkowaniu.

Gdyby ktoś chciał kupić koszulkę z takim motywem, to zapraszam: http://koszulki-historyczne.spreadshirt.pl/mam-weza-w-kieszeni-C354225

, a tu wersja na cupsell.pl dla tych, którzy noszą w kieszeni nie zaskrońca, tylko boa dusiciela:

http://koszulki-historyczne.cupsell.pl/produkt/993883-Mam-w-a-w-kieszeni.html

 

 

Popieram prawo własności, JOW, niskie podatki, przejrzyste prawo, karanie przestępców. Jestem przeciw uchwalaniu prawa, którego nikt nie będzie przestrzegał (poza frajerami). Nie mam nic przeciw skandynawskiemu modelowi państwa, o ile jego wprowadzanie rozpocznie się od przywrócenia monarchii.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka