barbie barbie
146
BLOG

Po co nam ten cyrk ?

barbie barbie Polityka Obserwuj notkę 3

Słucham sobie posiedzenia komisji sejmowej. Już cztery godziny gadania i nikt nikogo nie słucha. PiS gardłuje "ale u Was bili Murzynów", PO i inni, że następuje atak na wolność słowa i chęć przerobienia TVN na TVPiS. Nie ma żadnej wymiany poglądów, a o poziomie wnioskodawcy nawet nie ma co wspominać. 

Komentarz - Panie i Panowie - Szkoda czasu i KASY. (P)osłowie siedzą i czują sie ważni, a wynik każdego głosowania i tak jest z góry znany. Żadnej dyskusji i wymiany poglądów po prostu nie ma. Przepycha się "Naszość" i tyle.

barbie
O mnie barbie

Nazywam się Tomasz Barbaszewski. Na Świat przyszedłem 76 lat temu wraz z nadejściem wiosny - była to wtedy niedziela. Potem było 25 lat z fizyką, a później drugie tyle z Xeniksem,  Uniksem i Linuksem. Dziś jestem emerytem oraz bardzo dużym wdowcem! Nigdy nie korzystałem z MS Windows (tylko popróbowałem) - poważnie! Poza tym - czwórka dzieci, piątka wnucząt, dwa koty (schroniskowe dachowce), mnóstwo wspaniałych wspomnień i dużo czasu na czytanie i myślenie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka