emma
emma
emma78 emma78
939
BLOG

Kto chce bym go kochała...

emma78 emma78 Rozmaitości Obserwuj notkę 13

Kto chce, bym go kochała

Maria Pawlikowska-Jasnorzewska 
 

Kto chce bym go kochała, nie może być nigdy ponury
i musi potrafić mnie unieść na ręku wysoko do góry.

Kto chce, bym go kochała, musi umieć siedzieć na ławce
i przyglądać się bacznie robakom i każdej najmniejszej trawce.
I musi też ziewać, kiedy pogrzeb przechodzi ulicą,
gdy na procesjach tłumy pobożne idą i krzyczą.
Lecz musi być za to wzruszony, gdy na przykład kukułka kuka
lub gdy dzięcioł kuje zawzięcie w srebrzystą powłokę buka.
Musi umieć pieska pogłaskać i mnie musi umieć pieścić,
i śmiać się, i na dnie siebie żyć słodkim snem bez treści,
i nie wiedzieć nic, jak ja nie wiem, i milczeć w rozkosznej ciemności,
i być daleki od dobra i równie daleki od złości.
emma78
O mnie emma78

dzień za dniem pada deszcz słońce śpi nie ma cię jest mi bardzo bardzo źle zimny kraj zimny maj koty śpią miasto śpi czarodziejskie śnią się sny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości