Ayshien Ayshien
370
BLOG

Eteryczne rozważania

Ayshien Ayshien Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 58

Mam pewne pytanie do naukowcow obecnych na Salonie (aczkolwiek nie tylko) a mianowicie..

czym ich zdaniem sa te male jasne (diamentowe) szybko poruszajace sie punkciki, czy tez czasteczki (kuleczki, banieczki, iskiereczki, plemniczki), ktore widac golym okiem kiedy dobrze sie wpatrzymy w powietrze w ciagu dnia?

widuje je od dawna, a od pewnego czasu wiem, ze widuje je takze wiele innych osob.. mam wrazenie, ze praktycznie kazdy moze dostrzec to zjawisko..

osobiscie w zwiazku z pewnym doswiadczeniem medytacyjnym doszlam do wniosku, ze te promienne czasteczki sa zwiazane z prana, a tym samym eterem..


jaka jest naukowa nazwa tego zjawiska i jak je nauka wyjasnia?

 

pytanie to nasunelo mi sie podczas wczesniejszej dyskusji o GRAWITACJI, a owe swietliste banieczki skojarzyly z eterycznymi banieczkami Wiedzmy Margo, zwane przez nia GRAWITORAMI..

 

Kilka moich wypowiedzi z dyskusji w temacie o Grawitacji:

***

//Margo sa tez takie swietliste banieczki, ktore mozna ujrzec golym okiem.. poruszaja sie z bardzo duza predkoscia.. myslalam kiedys ze tylko ja to widze, ale pozniej sie okazalo, ze wiecej osob to widuje..

kiedy sie dobrze wpatrzec wypelniaja cala przestrzen, choc nie scisle..

sa tez niemal przezroczyste fale.. przypominaja druty telefoniczne.. i one przesuwaja sie na pewnej wysokosci nad powierzchnia Ziemi..//

***

//Odnosnie tych banieczek, czasteczek to dodam jeszcze od siebie tylko tyle, ze nazwalam kiedys podobne zjawisko DESZCZEM PRANY (Prana Rain).. Ujrzalam je tuz po pewnej medytacji.. Czulam, jak ten piekny, zlocisty deszcz energii opada na mnie i przenika mnie... Byl niemal fizyczny, pieknie eteryczny :)))//

***

//jak na nie teraz patrze to wygladaja jak mocno roziskrzone szybko sie poruszajace plemniki :)//

***

//cialo eteryczne

kiedy sie skupiam na obserwacji tych czasteczek tym wyrazniej widze wlasne cialo eteryczne.. z tej perspektywy przypomina troche kokon.. jest niemal przezroczyste, choc niepozbawione zupelnie gestosci i ma strukture zblizona do wody.. moze tez troche chmury, albo mgielki.. lekko faluje..

a co się dzieje kiedy za pomoca swiadomego oddechu przyciągam te czasteczki do siebie?

widze wyraznie jak powloka eteryczna się rozjasnia..

chcialam wreszcie dojsc do tego miejsca, ze zachodzi zwiazek pomiedzy moja intencja a ta energia..//

***

//prawda o eterze

mysle, ze prawde o eterze byc moze celowo sie ukrywa przed ludzmi.. tak mi swita historia Tesli, w jakims sensie tez Einsteina, a jezeli chodzi o Orgon to co w USA zrobiono z Reichem, z odkrywca tego rodzaju energii?

czy Reich celowo uniknal nazwy eter?//

 

 

 

 

 

Ayshien
O mnie Ayshien

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie