BGnatowski BGnatowski
316
BLOG

Fuuutbol fuuutbol przeżyjmy to jeszcze raz ...

BGnatowski BGnatowski Piłka nożna Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

Fuuutbol fuuutbol przeżyjmy to jeszcze raz ... Tak do porannej kawy śpiewała mi z TV PolsatNews  Maryla Rodowicz a na paskach tekst o którym chciałoby się zapomnieć...  że "Polska przegrała z Kolumbią 0:3". Ja nie chcę już tego więcej przeżywać jak większość kibiców. 

Spece od piłki roztrząsają meandry ustawień zawodników i zagrań naszych piłkarzy oraz ustalają winnych całego zamieszania. A to że Nawałka albo, że zabrał do Rosji nie tych piłkarzy co należało.

Ja pozwolę się z tym nie zgodzić....

Zabrał trener do Rosji wszystkich tych co grali w reklamach i nawet chorych wpuścił na boisko ( Glik - ciekawe co na to ZUS ?hehe) - w końcu kontrakt reklamowy zobowiązuje i jego podstawowe filary muszą wybiec na murawę. Wszystko o co będą grać nasi piłkarze zostało nagrane wcześniej  i teraz tylko należało to puścić w TV.  Odegrać szopkę reklamową dla naiwnych - pewno tak zakładał kontrakt reklamowy, że grać maja nawet kaleki z kontuzją.  Zagrali  w reklamach świetnie i kasa jest w ich portfelu się zgadza bez  względu na to co pokopią w Moskwie czy Kazaniu. Żal i łzy naiwnych kibiców co wydali kasę na wyjazd - zostali wpuszczeni w tunel cierpienia. My przed telewizorami nie ponieśliśmy tak bolesnych strat finansowych jak oni. Mogliśmy nawet zarobić 100% u Buka ( bukmachera)  za niewyjście z grupy... bo jak wszedłem zapytać przed tygodniem to płacili 2,45 czyli jak mi wyjaśnił Buk za 100zł płaca drugie tyle !!! Nic nie obstawiłem bo kilku gości rzuciło się na mnie, że to nieładnie obstawiać taki przypadek. Wyszedłem po wyzwiskach zanim się wzięli do rękoczynów i nie mam dodatkowej stówki.... tyle chciałem postawić hehe. Ale też zostałem zwiedziony nieco przez pana Kasperczaka bo twierdził, że Senegal to tak słaba drużyna w budowie i że nasze Orły rozprawią się z nimi lekko....

Ambitny plan zakładał przegraną z Kolumbią oraz dwa mecze wygrane z Senegalem i Japonią co miało nam otworzyć drogę do awansu - jak dotąd plan został zrealizowany w 50% hehe ... 

Plan reklamowy drużyna zrealizowała z pełnym sukcesem !



BGnatowski
O mnie BGnatowski

Rodzina jest sensem mojego życia. Miłuj bliźniego swego jak siebie samego. Nie czyń bliźniemu tego co tobie nie miłe.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport