Prezes PGNiG Paweł Majewski i prezes Polskiego Związku Piłki Ręcznej Andrzej Kraśnicki. Fot. PGNiG
Prezes PGNiG Paweł Majewski i prezes Polskiego Związku Piłki Ręcznej Andrzej Kraśnicki. Fot. PGNiG
Blog energetyczny Blog energetyczny
216
BLOG

Piłka ręczna pod skrzydłami PGNiG przez kolejne cztery lata

Blog energetyczny Blog energetyczny Piłka ręczna Obserwuj temat Obserwuj notkę 5

PGNiG będzie sponsorem strategicznym polskiej piłki ręcznej w latach 2021-2024.

Gazowy gigant będzie wspierać polską piłkę ręczną jako sponsor strategiczny wszystkich reprezentacji Polski kobiet i mężczyzn, Pucharu Polski oraz piłki ręcznej plażowej.


- Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo z dumą i zaangażowaniem wspiera polską piłkę ręczną – jedną z najbardziej emocjonujących dyscyplin wśród sportów zespołowych. Jesteśmy z naszymi drużynami na dobre i złe, w momentach pięknych i trudnych, gdy wygrywają i także gdy przegrywają. Liczymy na dynamiczny rozwój tej dyscypliny oraz sukcesy naszych reprezentacji na arenie międzynarodowej. Angażując się w sport pokazujemy, że jego zasady i wartości są dla nas niezwykle ważne. Wsparcie piłki ręcznej – zarówno na poziomie reprezentacyjnym, jak i klubowym to ważny element naszego społecznego zaangażowania oraz strategii promocyjnej i marketingowej Spółki - powiedział Paweł Majewski, prezes PGNiG, po podpisaniu umowy ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce.

– PGNiG jest najważniejszym Partnerem Związku Piłki Ręcznej w Polsce. Reprezentanci i reprezentantki Polski - obok polskiego Godła - z dumą prezentują markę PGNiG. Bardzo dziękuję Panu Prezesowi PGNiG za konsekwentne wspieranie naszej dyscypliny, współpracę i wielkie zaangażowanie. Jesteśmy zaszczyceni, że Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo - jedna z największych polskich spółek, silna i uznana na międzynarodowym rynku marka - jest sponsorem strategicznym naszej dyscypliny oraz w sposób odpowiedzialny angażuje się w rozwój polskiego sportu. Jestem przekonany, że ta współpraca przynosi i nadal będzie przynosić wymierne korzyści obu stronom. Zapewniam, że dołożymy wszelkich starań, aby nasz strategiczny Partner czerpał z niej jak największe korzyści marketingowe i wizerunkowe – powiedział Andrzej Kraśnicki, prezes Związku Piłki Ręcznej w Polsce.

Przed Związkiem stoją nowe wyzwania organizacyjne, logistyczne i szkoleniowe. Za niespełna trzy lata Polska razem ze Szwecją będzie gospodarzem Mistrzostw Świata Mężczyzn IHF 2023.  

- Stworzyliśmy długofalowy plan rozwoju polskiej piłki ręcznej, chcemy zintensyfikować szkolenie sportowe wśród dzieci i młodzieży oraz docelowo – w miarę możliwości – zwiększyć liczbę Ośrodków Szkolenia Piłki Ręcznej i Szkół Mistrzostwa Sportowego. Poszukujemy młodych talentów i inwestujemy w ich rozwój. W naszych kadrach seniorskich nastąpiła nieuchronna wymiana pokoleniowa, pojawiają się w nich młodzi, perspektywiczni zawodnicy i zawodniczki – co z pewnością przyniesie oczekiwane korzyści i sukcesy. Planujemy kolejne aktywności promocyjne dedykowane PGNiG i piłce ręcznej – dodał prezes Kraśnicki.

PGNiG jest mecenasem polskiej piłki ręcznej od 2010 roku. Sponsoruje seniorskie, młodzieżowe i juniorskie reprezentacje Polski kobiet i mężczyzn. Od 2016 r. jest tytularnym sponsorem PGNiG Superligi oraz PGNiG Pucharu Polski. PGNiG Superliga jest - według rankingu Europejskiej Federacji Piłki Ręcznej - jedną z pięciu najlepszych lig w Europie w tej dyscyplinie. Chyba każdy, kto widział choć raz mecz naszej reprezentacji w piłce ręcznej wie, jakie emocje są w stanie dostarczyć nasi piłkarze.

Dzięki wsparciu możliwe są programy szkoleniowe, promocyjne i rozwojowe oraz organizacja dużych wydarzeń sportowych. Sponsoring obejmuje też organizację imprez pucharowych jak finały Pucharu Polski, Mistrzostwa Świata czy finały Mistrzostw Europy. To też cykl turniejów PGNiG Summer Superliga piłki ręcznej plażowej.

BG


Blog o energetyce prowadzony przez zespół Salon24.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport