gangsta gangsta
20
BLOG

Piątkowa Noc Muzeów. Ostatni wpis

gangsta gangsta Kultura Obserwuj notkę 4
Zapraszam w piątkowy wieczór i noc na spotkanie z nowohuckimi muzeami. Wszystkie krakowskie Muzea otwierają swoje wdzięki od 19.00. Nie zabraknie w całej plejadzie krakowskich muzeów propozycji nowohuckich i właśnie do Nowej Huty serdecznie zapraszam. W Muzeum Nowej Huty o godz. 21 film fabularny - ZAGUBIONE UCZUCIA z 1957 r. w reż. Jerzego Zarzyckiego. Poza tym wystawa o nowohuckim designie wnętrz lokali użytkowych. W Muzeum Lotnictwa Polskiego sporo jazz'u plus najlepsze zbiory lotnicze w Europie! To wszystko i wiele więcej za jedyną złotówkę. Muzeum Nowej Huty mieści się w osiedlu Słonecznym 16, Muzeum Lotnictwa przy Alei Jana Pawła II.
Równocześnie informuję, iż jest to mój ostatni wpis w Salonie 24. Było mi tu bardzo miło i sympatycznie. Problemy osobiste i rodzinne, oraz praca nie pozwalają mi na zabawianie się w komentatora otaczającej mnie rzeczywistości. To co się w niej dzieje i tak nie ma wpływu na życie moje i mojej rodziny! Życzyłbym sobie, aby pierd..... polityka w ogóle na życie mojej rodziny nie miała żadnego wpływu. Pozostaję ze swoją pasją, którą już na zawsze pzostanie (oprócz mojej rodziny) Nowa Huta. Dziękuję za odwiedzanie Bloga Ideowego i za wszelkiego rodzaju komentarze. Ciężko jest być dzisiaj ideowym. Nie są nimi ci, którzy ciągle o idei takiej czy innej powtarzają i wypisują. Są to zazwyczaj ideowe pokraki a nie ideowcy z krwi i kości.
gangsta
O mnie gangsta

nijaki

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura