Portal Salon24 to wiadomości i blogi.
Portal Salon24 to wiadomości i blogi.
Bogna Janke Bogna Janke
3358
BLOG

Nowa funkcjonalność w portalu Salon24

Bogna Janke Bogna Janke Blogi Obserwuj temat Obserwuj notkę 221

Spodobał Ci się tekst w Salonie24? Możesz dać autorowi „lajka”, korzystając z przycisku „Lubię to!”. Oto szczegóły.

Wzorem serwisów takich jak Twitter, Facebook i Instagram, dodaliśmy w portalu Salon24 nową funkcjonalność – możliwość polubienia tekstu. Przycisk znajdziecie w dwóch miejscach – pod tekstem na blogu i tuż nad tytułem.

„Lubię to!” działa na każdym urządzeniu – na komputerach i ekranach smartfonów czy tabletów.


blogi, Salon24

blogi, Salon24

Liczba polubień jest widoczna nad wpisem na blogu, pod tekstem oraz w panelu administracyjnym bloga.

Zachęcam do lajkowania tekstów w Salon24 – w ten prosty sposób możecie pokazać autorowi, że to, co napisał, Wam się podoba, jest ciekawe, ładne. Nowa funkcjonalność nie wymaga logowania się do serwisu.

Salon24 w social media

Przy okazji zachęcam do obserwowania profilu Salon24 w mediach społecznościowych: Twitter, Facebook, Instagram. Zależy nam na zwiększaniu liczby obserwujących – to wzmocni markę Salon24, a tym samym znaczenie Państwa publikacji. Social media to możliwość darmowej promocji tekstów i autorów.


Salon24 na Twitterze: https://twitter.com/Salon24pl

Salon24 na Facebooku: https://www.facebook.com/salon24pl

Salon24 na Instagramie: https://www.instagram.com/salon24.pl/


Zachęcam też do udostępniania tekstów z portalu Salon24 w mediach społecznościowych - Waszych i innych autorów, które są warte przeczytania. Dzięki temu zajrzy do nich więcej osób, a portal zyska użytkowników. Codziennie na blogach w Salon24 powstaje około stu tekstów. Wiele z nich zasługuje na promocję. Pomóżcie nam w tym! Promujcie swoje teksty i siebie nawzajem. 


Codziennie na blogach w Salon24 powstaje około stu tekstów. Promujcie swoje teksty i innych autorów.


Przypominam, że portal Salon24 jest dostępny dla wszystkich – aby publikować, należy się zarejestrować podając adres e-mail i akceptując regulamin. Korzystanie z serwisu jest całkowicie bezpłatne.

W portalu Salon24 można pisać o wszystkim: o polityce w Polsce i na świecie, gospodarce, protestach społecznych, aborcji, Kościele, książkach, podróżach, gotowaniu, wychowaniu dziecka, emeryturach – słowem, na każdy temat.

Salon24 to wolność słowa. Korzystajcie z niej!


Bogna Janke
O mnie Bogna Janke

Z zawodu i pasji jestem dziennikarką. Pracowałam w Polskiej Agencji Prasowej, TVN24, wydawałam lokalny tygodnik Gazeta Południa. Przez 15 lat byłam współwłaścicielką portalu Salon24 i prezesem spółek. Założyłam i prowadziłam Fundację Warszawskie Szpitale Polowe. Przez rok byłam sekretarzem stanu w Kancelarii Prezydenta RP. Więcej informacji o mnie na stronie: bognajanke.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura