Bogna Janke Bogna Janke
872
BLOG

Szczęśliwego Nowego Roku 2017!

Bogna Janke Bogna Janke Święta, rocznice Obserwuj temat Obserwuj notkę 62
Zdrowia, pomyślności i niezależności myślenia. Salonowi24 - dobrej zmiany.
 
Żegnamy rok 2016. Dla wielu z nas był to czas dobrych zmian, dla innych - rok politycznej katastrofy. Niestety daliśmy się jeszcze bardziej niż rok temu podzielić. Mamy w Polsce dwa wrogie plemiona, które nie potrafią ze sobą rozmawiać, nie dążą do wspólnego celu, jakim jest dobro kraju. Podzieliliśmy się i okopaliśmy na swoich pozycjach.
 
W Nowym Roku 2017 życzę Państwu - czytelnikom, blogerom i komentatorom Salon24.pl - umiejętności wznoszenia się ponad te podziały. Życzę otwartości na inne punkty widzenia i niezależności myślenia. Życzę wielu dobrych tekstów w Salonie24.
 
Polskim politykom - rządzącym i opozycji - życzę w Nowym Roku opamiętania. Rządzącym - umiejętności krytycznego spojrzenia na własne decyzje i ich efekty, a opozycji - by wreszcie zaczęła wnosić coś konstruktywnego do życia społeczeństwa i państwa.
 
Salonowi24 życzę dobrej zmiany. Już za kilka dni rozpoczniemy proces uruchamiania nowego serwisu. Szczegóły przedstawię jutro w nowej notce.
 
Serdecznie pozdrawiam i życzę szampańskiej sylwestrowej zabawy:)
 
Bogna Janke
 
 
 
Bogna Janke
O mnie Bogna Janke

Z zawodu i pasji jestem dziennikarką. Pracowałam w Polskiej Agencji Prasowej, TVN24, wydawałam lokalny tygodnik Gazeta Południa. Przez 15 lat byłam współwłaścicielką portalu Salon24 i prezesem spółek. Założyłam i prowadziłam Fundację Warszawskie Szpitale Polowe. Przez rok byłam sekretarzem stanu w Kancelarii Prezydenta RP. Więcej informacji o mnie na stronie: bognajanke.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura