SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna, zdobyła nagrodę Eventex Award 2025 w kategorii Corporate Event za projekt Kids Camp. Program został stworzony z myślą o wspieraniu pracowników poprzez zaangażowanie ich dzieci w wyjątkowe, transgraniczne doświadczenie. To prestiżowe wyróżnienie plasuje SOFTSWISS obok takich marek jak Disney, Nike czy Netflix, które również zostały nagrodzone w tegorocznej edycji.

W sierpniu 2024 roku marka SOFTSWISS zorganizowała wyjątkowe wydarzenie, w którym udział wzięło 65 dzieci pracowników. Spotkanie odbyło się na Mazurach – malowniczym regionie Polski słynącym z urokliwej przyrody. Tygodniowy program rodzinny przyciągnął uczestników z centrów rozwoju SOFTSWISS w Warszawie i Poznaniu, a także członków zespołu z Gruzji, Cypru, Niemiec i innych krajów.

Kids Camp nie był zwykłym letnim wydarzeniem, lecz przemyślaną inicjatywą odzwierciedlającą wartości firmy skoncentrowanej na człowieku. To, co wyróżniało projekt, to połączenie niestandardowych modułów edukacyjnych, angażujących aktywności i integracyjnego podejścia, które pomagało dzieciom z różnych środowisk kulturowych nawiązać relacje. Uczestnicy wzięli udział w hackathonie, podczas którego mierzyli się z rzeczywistymi wyzwaniami, takimi jak powodzie w Brazylii, tworząc przemyślane prezenty dla poszkodowanych dzieci.
„Jednym z moich ulubionych aspektów tej inicjatywy było to, że aktywności nie tylko bawiły, ale miały też głębszy sens – dzieci mogły realnie wspierać innych” powiedziała Shannon Jones, członkini juryEventex Award 2025.
Zorganizowanie ekologicznego, transgranicznego i wielokulturowego wydarzenia dla dzieci i rodzin w firmie funkcjonującej w modelu hybrydowym było logistycznym wyzwaniem. SOFTSWISS z dumą zapewnił jednak niezapomniane doświadczenie, celebrujące różnorodność, zaufanie i troskę.

„Kids Camp to żywy dowód na to, jak wspieramy naszych pracowników – nie tylko jako specjalistów, lecz także jako ludzi z rodzinami i historiami. Pokazuje, że przynależność nie kończy się na drzwiach biura – rozciąga się na nasze domy i bliskich. Nagroda Eventex Award potwierdza, że przemyślane inicjatywy HR mogą w potężny sposób wzmacniać zaangażowanie i lojalność”, skomentowała Hanna Sauchuk, Event Manager w SOFTSWISS i kierowniczka projektu Kids Camp.
Kids Camp odzwierciedla szersze podejście SOFTSWISS – firmy, która stawia na relacje, dobre samopoczucie i codzienne doświadczenia budujące kulturę pracy. Przez cały rok SOFTSWISS wspiera swój globalny zespół poprzez inicjatywy takie jak Movember i Pink October, programy zdrowia psychicznego, rozwój zawodowy oraz wydarzenia i festyny firmowe, które łączą ludzi ponad granicami. Wszystko to stanowi element trwałego zaangażowania w tworzenie miejsca pracy, w którym ludzie czują się wzmocnieni, połączeni i otoczeni troską – zarówno w pracy, jak i poza nią.
Eventex Awards to jedno z najbardziej rozpoznawalnych wydarzeń w branży eventowej. W 2025 roku odbyła się już 15. edycja konkursu. Zwycięzców wyłoniono spośród 1239 zgłoszeń z 59 krajów i sześciu kontynentów.
Kilka słów o SOFTSWISS
SOFTSWISS to międzynarodowa marka technologiczna, która w 2024 roku świętowała swoje 15-lecie. W 2013 roku firma jako pierwsza w branży iGaming zintegrowała kryptowaluty. Główne centra rozwoju marki znajdują się w Warszawie i Poznaniu. Łączna liczba pracowników, także zdalnych, przekracza 2000 osób.
Zobacz galerię zdjęć:
Relacja z Kids Camp SOFTSWISS
Nazywam się Daryna Mihdal i specjalizuję się w tworzeniu i śledzeniu angażujących treści. Dzielę się nowościami z branży IT, nowych technologii, programowania i nie tylko.
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Społeczeństwo