Nie ma to jak radosna nowina z rana. Gdy otwierałem codzienny newsletter serwisu wirtualnemedia.pl nawet nie podejrzewałam, że może być on źródłem takowej właśnie wiadomości.
A tu wielką czcionką wybite: „Najsłabsza od lat sprzedaż Gazety Wyborczej”.
Okazuje się, że licząc rok do roku, porównując sprzedaż dzienników w: marcu 2009 r. z marcem 2010 r. (według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy) sprzedaż Gazety Wyborczej w okresie tym spadła najbardziej ze wszystkich największych dzienników, bo aż o ponad 17%. W liczbach bezwzględnych daje to spadek z 370 591 na 308 028 sprzedanych średnio egzemplarzy dziennie.
Mała rzecz, a cieszy.
Redaktorzy tak się starają uświadamiać i pouczać ciemnogrodzkie społeczeństwo na każdej możliwej niwie, a to społeczeństwo jakoś tak coraz mniej wdzięczne. Za tym idzie długofalowy spadek cen akcji Agory na GPW. Ojoj, coś chyba źle zaczyna się dziać na Czerskiej.
www.wirtualnemedia.pl/artykul/najslabsza-od-lat-sprzedaz-gazety-wyborczej