Bronisław Niezgoda - Dywanowski Fajny Bronisław Niezgoda - Dywanowski Fajny
144
BLOG

Wielka majówka. Wiersz o grillowaniu i selfie. Zazdraszczacze niech nie czytajo.

Bronisław Niezgoda - Dywanowski Fajny Bronisław Niezgoda - Dywanowski Fajny Rozmaitości Obserwuj notkę 8

Bo bawić się trza umieć, albo tak

a nie smutasem być jak pelargonia

ja zawsze przestrzegam kalendarium oficjalnego

które mówi, że trza się bawić, bo tak

Jak przychodzo wolne dni świętowe

ładuje do pełna mojego smartfona 5G

bo wiem jak moi fani pragno bliskich 

spotkań z swoim mistrzem

na fejsie, googlo , twitterach i takich

Pisze te słowa do Was kochani

będąc już na rajskiej wyspie

szeroka plaża jak boisko  w Barcelonie, piasek sypki soczyście

temperatura bajka 29 w cieniu, a lazurowy ocean ciepluchny jak cudnej urody cycki mojej rudej

Przerwę na chwilę mój poemat prześliczny

bo chcę byście wiedzieli, że Wasz mistrz

ma też chwilę słabości raz do roku

i wtedy jest szczery do bólu

takie dni mojego ogłupienia wystepujo zawsze na wolno majówke

i wtedy jestem szczery i można robić ze mną co się chce

Jeśli mam być szczery to zaczynam

A Wy co, każdy z was mnie zazdraszcza, ale nie o to, nie o to

was poniewiera rządza szmalu

nie zaprzeczajcie

całymi dniami myślicie tylko o jednym, o  hajsie

jak ja wam wysyłam pocztówki z cudnej urody miejsc, to szlag Was trafia, bo nie macie smartfona 5G, ani kasy

A piniedzy nima i ni będzie,  tak pedział minister Vincent bez pesela

dlatego dla Was majówka będzie zimna, ponura i bez sensu

nawet kaszanki z marketu Wellman nie usmażycie

jak człek dobrego serca, przepełnionego super wszystkim

postanowiłem, że w tym roku prześlę wam więcej sweet fotek, tak żebyście się mogli napawać moim sukcesem zajebistym, jakoś

Wiele Wam to nie pomoże, bo szmal was wyżera od środka, ale traktujcie to jak fitness

bo z roku na rok będziecie wyglądali jak zakurzona peralgonia stercząca głupio na parapecie za firanko.

PS. W tej chwili przecudnej urody tubylki wieszajo mnie na szyi korale z kwiatów i roznoszo drinki z palmami. Zaraz zaczno tanczyć biodrami i mam nadzieje, że mojo rudo nauczy się takie, bo na rurze już umi, ale to nudne jest, bo tylko zjeżdża w dół i nie ma kwiatów koralowych na szyi dla mnie. Szukajcie moich oszałamiających przeżyć na fejsie, instagcoś tam, coś tam i reszcie tego. Pozdrawiam i życzę mniej płaczu, a może jak na chwilę przestanie padać usmażycie sobię tą kaszankę z marketu Dorotki..

i

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości