Bronisław Niezgoda - Dywanowski Fajny Bronisław Niezgoda - Dywanowski Fajny
115
BLOG

Co będzie dalej z kobietami? Wiersz analizujący, zajebisty.

Bronisław Niezgoda - Dywanowski Fajny Bronisław Niezgoda - Dywanowski Fajny Rozmaitości Obserwuj notkę 14

If I were a rich man,

Yubby dibby dibby dibby dibby dibby dibby dum

dla tych co nie so światowcami tłumaczę, że chodzi o to żeby mieć szmal, bo tak

ale nie o to, nie o to

ma być taki wers

gdybym był kobieto

yubby dibby, dibby dibby yubby dibby dibby dum

to dzisiaj bym się strasznie bał

bo

gdzie ci mężczyźni prawdziwi tacy

orły, sokoły, herosy?

nima, nima, nima, nima...

jest tylko lgbt

Jako poeta uwielbiany przez płeć przeciwną

na moich wieczorach autorskich często dostaję pytanie

Broniu, mistrzu, co z nami będzie, jak wy wszyscy takie

dziewczynki się robio?

I co? Ja mistrz, cierpiący za miliony, wieszcz, który zamiast włosów ma krwawiące rany na duszy

gdy widzi że, 

świat zdurniał i prawdziwego ch.ja ze świeco szukać. 

mówie tak, kocham was wszystkie, moje ladies i jestem ostatnim Mohikaninem ch..em, ale wszystkiemu nie podołam. Sorry, świat zapomina o kobietach

PS. Jak która chce mnie się wypłakac do rękawa, to cennik ma mojo ruda. Trzymam za was kciuki moje kochane ladies, czasy parszywe ido, ale jak nie znajdziecie swojego mohikanina, będziecie musiały spróbować same zostać ch..jami. Sorry za wulgaryzm myśli, ale taka sytuacja, a Broniu nigdy nie kłamie. Zostańcie z tęczą.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości