bronmus bronmus
115
BLOG

- różowe (jest) życie emeryta na wiosnę ..

bronmus bronmus Emerytury Obserwuj temat Obserwuj notkę 0
takie tam .. dyrdymały

(wiersz nieregularny)

~~
Na wiosnę, właśnie na wiosnę
lubię poszaleć, co przyznam
(wtedy to dla mnie łatwizna ..)

Kiedyś do domu przyniosłem
gałąź wierzbiny z pąkami
- cudowny był dla mnie w całości!!

Cóż, współmieszkańców rozzłościł ..

Czasem domowe kłopoty
są jak kolące nas krzaki.
Ja wtedy - dla niepoznaki - wybywam do parku rankiem,
by nową już niespodziankę
przytargać z sobą do chaty ..

Przy ławce, gdzie przesiaduję
- grzejąc do słońca kości -
wyrosły potężne tuje.

Zbieram więc - po co - sam nie wiem,
ich szyszki do reklamówki.
Pogwizdując pod nosem
arię z "Wesołej wdówki".

Do takiej to zdarłbym zelówki
- a byłoby pewno ciekawie ..

Na wiosnę .. oj, na wiosnę
chciałem poleżeć na trawie
- lecz pogoniły mnie mrówki ..!!!
~~


bronmus
O mnie bronmus

znudzony emeryt - rok ur. 1945

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo