Brygida Naruniec Brygida Naruniec
388
BLOG

Czy płonące lasy w Australii to kara Boska?

Brygida Naruniec Brygida Naruniec Rozmaitości Obserwuj notkę 51

Taki wniosek można wysnuć, gdyż; główne prawdy wiary  2.Bóg jest sędzią sprawiedliwym, który za dobre wynagradza, a za złe karze.  Po uchwaleniu w Australii dopuszczalności małżeństw jedno-płciowych, zatwierdzono zbrodnicza ustawę aborcyjną dopuszczająca zabicie dziecka do 22 tygodnia życia, lub nawet później jeśli dwóch lekarzy wyrazi na to zgodę. Tę ostatnią

uchwalono w VIII/IX ubiegłego roku.

Na skutek płonących lasów cierpią również niewinni ludzie. ale czy ci niewinni ludzie zrobili wszystko, aby zapobiec tej barbarzyńskiej ustawie?

Cierpią również niewinne zwierzęta i to trudniej wytłumaczyć, ale przecież niewinny Jezus umarł na krzyżu za grzech wszystkich ludzi.

Ostatni bardzo rzadko, albo wcale nie przypomina się tego drugiego przykazania Prawd Wiary. Księża głoszą o miłosiernym bogu, a sa nawet tacy, którzy twierdzą, że piekła nie ma.

Ja, która religię zaczęłam poznawać przed II Soborem Watykańskim, poznałam przed wszystkim Boga sprawiedliwego, chociaż i mnie bardziej podoba się ten miłosierny.

Można się ze mną zgadzać, lub nie, ale dla mnie odpowiedź odpowiedzią na pytanie w tytule jest TAK.


Lubię prawdę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości