Brygida Naruniec Brygida Naruniec
109
BLOG

Czeka nas wirtualna kampania wyborcza, jestem ZA!

Brygida Naruniec Brygida Naruniec Wybory Obserwuj temat Obserwuj notkę 7

Dwanaście  Komitetów wyborczych złożyło co najmniej 100 tys. podpisów, a więc prawdopodobnie będzie 12 kandydatów na Urząd Prezydenta RP. Sześciu wszyscy dobrze znamy, pozostali to:Stanisław Żółtek,Marek Jakubiak, Romuald Starosielec, Mirosław Piotrowski, Waldemar Witkowski i Paweł Tanajno.

PKW milczy, dlatego nie wiemy, czy tych sześciu mniej znanych, czy zupełnie nieznanych zakwalifikowało się, tzn, czy zostały sprawdzone podpisy.

Czy ta wirtualna kampania będzie ciekawa, czy nudna? Pożyjemy, zobaczymy.

Marek Jakubiak i Mirosław Piotrowski, to znani mi kandydaci, udzielają się na Tti Fb, a pozostali, ani widu, ani słychu.

Polityka interesuje mnie od roku 1980 i nie wyobrażam sobie, żeby nie brać udziału w wyborach. NIGDY nie ukrywałam swoich preferencji wyborczych, kilka razy się pomyliłam w ocenie, tym razem się nie pomylę głosując na PAD, ale ciekawa jestem co mówią i jak wyglądają;Żółtek, Starosielec,Witkowski i Tanajno.

Lubię prawdę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka