Brygida Naruniec Brygida Naruniec
458
BLOG

Kto już podał rękę zawziętemu wyborcy Trzaskowskiego?

Brygida Naruniec Brygida Naruniec Socjologia Obserwuj temat Obserwuj notkę 56

Nie ulega wątpliwości, że wzajemna nienawiść była po obu stronach, ale takiego chamstwa jakim popisywali się zwolennicy Trzaskowskiego,  ze strony wyborców Andrzeja Dudy nie było.

Po ogłoszeniu wstępnych wyników wyborów usłyszeliśmy piękne wystąpienie PAD, Jego Małżonki i Córki. Prezydent apelował o szacunek, o podanie ręki tym którzy głosowali na Jego rywala.

Jakie wystąpienie miał Trzaskowski? Całego nie słyszałam, ale usłyszałam, że to on zwyciężył, o czym przekonamy się w poniedziałkowy ranek. Przeliczył się pewny siebie  Dubler, jednak przegrał, chociaż jedynie 2% różnica głosów, co przekłaa się na 422 385 głosów mniej, to faktycznie nieduża różnica.

Wiedziona zachętą Prezydenta chciałam wirtualnie podać rękę kuzynce fance Trzaskowskiego i dowiedziałam się , że PAD nie jest jej prezydentem. Jej prezydentem jest Trzaskowski, a przecież w W-wie nie mieszka.

Zwolennicy Dublera przesyłają sobie fotki z napisem, że Duda nie jest ich prezydentem, jest nim Trzaskowski.

Ponieważ zdecydowana większość mojej Rodziny głosowała na lepszego Kandydata, pozostało mi podać rękę jeszcze 4 osobom z dalszej rodziny, jak to zrobić, jeśli może się okazać, że również ich prezydentem jest Trzaskowski?

Lubię prawdę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo