Brygida Naruniec Brygida Naruniec
73
BLOG

XXX Pielgrzymka RRM na Jasną Górę

Brygida Naruniec Brygida Naruniec Kultura Obserwuj notkę 3

Dzisiaj drugi dzień Pielgrzymki RRM na Jasną Górę. To już 30 lat KATOLICKIEGO GŁOSU W TWOIM DOMU, w moim 27, bo 27 lat temu dowiedziałam się, że istnieje takie radio i zaczęłam się nim zachwycać.Nie słuchałam non stop, ponieważ polityki było tam niewiele, a ja intensywnie zaczęłam się interesować polityką od 1980roku, gdy Radia Maryja jeszcze nie było.

Notkę zakwalifikowałam do działu KULTURA, bo dużo w nim programów kulturalnych. Rozmowy niedokończone na różne tematy również społeczne i kulturalne.

Od 14.06.2003 oglądam również Telewizję Trwam, byłam na kilku Pielgrzymkach RRM na Jasną Górę, angażowałam się w walkę o miejsce TVTrwam na multipleksie, ta walka trwała kilka lat.

Wczoraj -pierwszy dzień XXX Pielgrzymki RRM rozpoczął się o 17.30, zdrowie nie pozwala mi uczestniczyć bezpośrednio, oglądam w TVTrwam. Po koncercie o godz. 18.00 msza św., piękną homilie wygłosił bp Ignacy Dec.

Dzisiaj drugi dzień pielgrzymki o godz. 8.00 godzinki. Śpiew godzinek prowadzili ojcowie Grzegorz i Dariusz. Służba Bogu, Kościołowi i Ojczyźnie sprawiła, że wyglądają tak jak ponad 20 lat temu, maja zdrowie i kondycję do pozazdroszczenia.

Moja śp. Mama dożyła 95 lat, nie rozstawała się z RM, a później z Telewizją Trwam.

W tej chwili trwa koncert zespołu Lumen. O godz, 11.00 najważniejsze część dzisiejszego drugiego dnia pielgrzymki EUCHARYSTIA.




Lubię prawdę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura