I tak mój EDEK będzie CAREM!!! I tak mój EDEK będzie CAREM!!!
49
BLOG

Dzień pierwszy, w którym objaśniam dlaczego EDEK będzie CAREM!!!

I tak mój EDEK będzie CAREM!!! I tak mój EDEK będzie CAREM!!! Polityka Obserwuj notkę 1

Witam wszystkich SZANOWNYCH CZYTELNIKÓW! My name is ROBA ( to zdrobnienie od starego rosyjskiego imienia Robiert- tak określił mnie pięć lat temu mój szwagier Giena z Ostrino (60 km od Grodna na Białorusi, powiat szczuciński)!!!

Musze przed Państwem wytłumaczyć się z tej historycznej chwilii, w której założyłem własny blog- mój syn Edward jutro, tj. 16 listopada o godz. 7.35 skończy 4 lata!!! URA URA URA!!!! Dla mnie jako ojca skończą się jutro wakacje- oto mój syn przechodzi w moje władanie! Matka już nie jest najważniejsza, tym bardziej jeśli wyjedzie. Poza tym Matka nie pójdzie z Edwardem na mecz żuzlowy Lotosu i nie będzie zdzierać gardła dla Jabłońskiego, który czasami nawet nie dojedzie do mety! To piękna chwila i dlatego pragnę podzielić się nią z Państwem. Poza tym chciałbym podkreślić, że ten blog ma być zapisem historycznego ciągu zdarzeń, który sprawi, że Polacy po kilkuset latach powrócą znowu na tron moskiewski- po prostu mój EDEK będzie CAREM!!!

Zastanówmy się przez chwile- co jest najważniejsze w życiu? Żona - napewno nie! Mozna  ich mieć kilka, poza tym wszystkie do tej samej szkoły chodziły.

Rząd - tym bardziej nie, dwa lata temyu myślałem że mamy rzad na 4 lata , tymczasem okazało się że tylko na 2. Myslę, że obecny choć znowu wydaje się na 4 bedzie na dwa maksimum!

Najważniejszy jest SYN, CÓRKA- po prostu DZIECKO!

i tutaj musze coś wyznać- od czasu, kiedy Prezydent Lech Wałęsa przegrał z niejakim KWASEM w II turze nie chodzę na wybory.  Moim zdaniem Polacy postąpili niesprawiedliwie - Panu Lechowi należała się druga kadencja!!!Za każdym razem kiedy nie odwiedzam urny wyborczej mam przez kilka dni poczucie straty- ciesza się zwycięzcy, smucą przegrani a ja jestem gdzieś bardzo obok!! Wtedy czuje się jak outsajder!  Nie inaczej było i tej jesieni! Wystarczy jednak tylko kilka dni i tryumfuje- to znowu JA miałem rację że na nikogo nie głosowałem! Miał byc rząd ponad rządy a nie ma. Kaczory też pieprzą ponad wszystko (choc im nalezy się MEDAL za eliminację przystawek). O wszystkim jednak  decyduje kwestia smaku! Ale nie rozpaczam - i tak mój EDEK będzie CAREM!!!A to wiele spraw rozwiąże! 

 

Przede wszystkim cenię zdrowy rozsądek i umiar, a nawet sceptycyzm w życiu codziennym. Uwielbiam Wysockiego i Kaczmarskiego, ale nie stronię także od Staśka Wielanka i grupy Leningrad. Rosyjska kultura ponad wszystko, łącznie z wódką i sało, choć nie odmówię Jacka Danielsa lub Jima Beama. Do tego Łosoś, kawior- wyłącznie czerwony.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka