I tak mój EDEK będzie CAREM!!! I tak mój EDEK będzie CAREM!!!
38
BLOG

Dzień drugi, w którym objaśniam dlaczegoEDWArD będzie CAREM!!!!

I tak mój EDEK będzie CAREM!!! I tak mój EDEK będzie CAREM!!! Polityka Obserwuj notkę 0

I mamy już dzień drugi, a mój syn jest wciąż CAREM!!! Życie układa się bardzo podle! Po pierwsze chć nie głosowałem to jestem rozczarowny nowym rządem! To katastfora!!!! Miało być nowe otwarcie a jest rewanżyżm!!!!Po drugie juz rzadko która BABA nie umie robić  smoczka  i to jest mój powód do niepokoju!!!!!!!!!! CO TEN TUSK SDJEŁĄŁ? Podrawiam R

Przede wszystkim cenię zdrowy rozsądek i umiar, a nawet sceptycyzm w życiu codziennym. Uwielbiam Wysockiego i Kaczmarskiego, ale nie stronię także od Staśka Wielanka i grupy Leningrad. Rosyjska kultura ponad wszystko, łącznie z wódką i sało, choć nie odmówię Jacka Danielsa lub Jima Beama. Do tego Łosoś, kawior- wyłącznie czerwony.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka