Ciacho Ciacho
26
BLOG

Pierwsza notka z lukrem.

Ciacho Ciacho Kultura Obserwuj notkę 3

Tak się zastanawiałem co zrobić by tak solidnie przylukrować Wam drodzy salonowcy na początku.

Jestem przepysznym ciastkiem z lukrem a każdy z Was, dorodzy czytelnicy, kto lubi słodycze chciałby mnie zjeść. Wielu z Was nie umiało by sie opamiętać i zjadło by mnie połykając niemal w całości, wywołując w sobie moralnego kaca przez to, że je wysokokaloryczne słodycze tudzież przez zbyt gwałtowne pochłonięcie czegoś tak pysznego.

Tak więc radzę wszystkim dobrze:

Nie jedzcie mnie a czytajcie!

Skoro już napisałem o co mi chodzi powiem jeszcze, że lubię gdy gdy dotykam Twoich ust a następnie głaszczesz mnie językiem by wreszcie ugryźć, przeżuć kilka razy, mrucząc przy tym niczym gruby kot wylegujący się na kanapie a następnie połknąć.

Ojej! jak się rozmarzyłem...

p.s. a że jest to przyjemny blog pełen słodyczy nie napiszę o dalszej części i konsekwencjach tej podróży.

Ciacho
O mnie Ciacho

Słodki niczym polukrowane ciasteczko...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura