coryllus coryllus
1412
BLOG

Cieszę się, że byłem

coryllus coryllus Rozmaitości Obserwuj notkę 19

Dotarłem już szczęśliwie do domu. Bardzo się cieszę, że udało mi się dojechać na urodziny salonu. Chciałem wyrazić niniejszym swoją wdzięczność dla Jul, Midy i Followa, że przygarnęli mnie sierotę stojącą na schodach i dali miejsce w saloniku kameralnym przy ciasteczkach i dzieciach. Cieszę się, że udało mi się, choć krótko pogadać z Delilah, z Rosemannem, z Weronką i Artemidą, a także z Witkiem i tym kolegą ktorego nicka nie zapamiętałem. Może zdarzy się jeszcze okazaja do spotkania i jakichś rozmów w większym skupieniu i komforcie. Nie ma co narzekać, impreza fajna, ale miałem mało czasu. Jak mawiał mój świętej pamięci wujek, także Witek - dzieci drobne. Jeszcze raz pozdrawiam wszystkich, którzy tu zgalądają.

Coryllus.

coryllus
O mnie coryllus

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości