Piotr Żurek Piotr Żurek
162
BLOG

"Zagrożenia płynące z ideologii nowej lewicy"

Piotr Żurek Piotr Żurek Socjologia Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

Jako Prezes Zarządu Regionalnego Ruchu Narodowego Dolny Śląsk zapraszam wszystkich zainteresowanych na organizowane przez Ruch Narodowy i Pobudkę otwarte spotkanie, podczas którego wystąpią wiceprezes Ruchu Narodowego Krzysztof Bosak oraz specjalizujący się w tematyce marksizmu Krzysztof Karoń. Wydarzenie będzie dobrym miejscem do zadania pytań naszym gościom. Tematem spotkania jest „Zagrożenia płynące z ideologii nowej lewicy”.

Poruszany temat wydaje nam się ważny ze względu na zmiany obyczajowo społeczne dążące do rozbicia naturalnej struktury społecznej. Promocja dewiacji, multikulti, ograniczenie znaczenia rodziny czy poprawność polityczna jest ściśle związana z marksizmem kulturowym.

Wydarzenie będzie miało miejsce 25 września we Wrocławiu na pl. Solidarności 1/3/5 sala 105 na I piętrze o godzinie 19:00.

Piotr G. Żurek

https://www.facebook.com/events/257558014885023/


Moje motto: "Nie pytaj się co dał mi mój kraj, spytaj się siebie, co ja dałem swojemu krajowi".  Z przekonania po części konserwatystą i narodowcem. Z powodu chęci budowania silnej i suwerennej Ojczyzny zaangażowany w działalność społeczno - polityczną. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo