gini gini
145
BLOG

Jak zabija covid ,chorych na raka .

gini gini Społeczeństwo Obserwuj notkę 14

Smutna historia kobiety, ktorej podczas pierwszej fali, covida , odmowiono badan , przez co wlasciwie skazano ja na smierc.

Kobieta wyczula w lutym jakiegos guza, w okolicach pachwiny.Lekarz ogolny, skierowal ja na badania do instytutu onkologii , gdzie miala zrobic badania, biopsje pet scan (scan calego ciala).Ze wzgledu na covida, odmowiono , priorytetem byli pacjenci covidowi.Kazali jej mierzyc tego guza i zglosic sie powiekszy do 5 cm .Wrocila do lekarza ogolnego , pani doktorka powiedziala, ze trzeba ufac lekarzom ze szpitala Bordet ,czekac i mierzyc.W koncu maz tej pani znalazl jakis artykul i pani udala sie do dermatologa, ktory zlecil biopsje, ale czasu uplynelo juz dosc duzo.

Operowali ja w koncu w maju ,ale bylo juz za pozno , bo zrobily sie przerzuty.

Coz kobieta, miala jakies plany zyciowe , a teraz czeka na smierc,bo juz nic sie nie da zrobic.

Instytut Bordet, ktory odmowil badan ,odmowil tez komentarza .

W Belgii wykonano o 44 % mniej badan diagnostycznych raka niz w roku poprzednim .

Ja powinnam miec wykonane badania kontrolne latem, ale latem dostali znow odlotu covidowego pan doktor zamiast mnie badac, kazal mi siedziec w domu (doslownie) stwierdzil, ze zakupy moze mi robic sasiadka....

No coz zmienilam lekarza, ale badania zrobilam dopiero teraz, tez wlasciwie za pozno .13 go ide po wyrok .

Slyszalam dzis pana Radziwila, ktory mowil, ze w Polsce tez, operacja badnia diagnostyczne, beda wstrzymane, no beda wykonywac, to co lekarze uwaza, za pilne.

Ale panuje covid ciezka choroba, szpitale covidowe, lozka covidowe , a reszta pacjentow nich umiera, wpisze sie im przyczyne smierci covid, a wlasciwa przyczyne, czyli zaniedbanie lekarskie poda sie jako chorobe wspolistniejaca.

Lekarze dostali podwyzki za leczenie covidowych , w razie pomylki czyli odmowy diagnostyki  nie beda za nic odpowiadac .To co sie dzieje, to jest skandal, gigantyczny skandal .

Tu juz sie nie dzieli pacjentow na tych w kolejce do respiratora , a na tych priorytetowych z katarem covidowym , i na reszte, ktorej leczyc nie trzeba , wcale .

Do tego dochodzi swiadome niszczenie gospodarki, swiadome, niszczenie wiezi rodzinnych, socjalnych, napuszczanie jednych na drugich ,to sie dzieje wszedzie w calej Europie ...

Wiec jak czytam, ze trzeba jedynie nosic maski , myc rece i stosowac odstep, i bedzie wszystko ok , to szlag mnie trafia .

Wychodzi na to, ze twoj covid jest lepszy niz moj rak.

Link do filmu wkleje w pierwszym komentarzu.bo nie wiem czy tu pojdzie .

https://www.facebook.com/rtbfinfo/videos/408763066797384





gini
O mnie gini

http://www.decorand.pl/czarownica-076-0040

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo