gini gini
1490
BLOG

MMariola odsluchala skad jednak wyciagala wnioski

gini gini Rozmaitości Obserwuj notkę 9

 ttp://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20110209&typ=po&id=po08.txt

 

Kto oczekiwał na Siewiernym na przylot polskiej delegacji?

Na lotnisko w Smoleńsku przyjechałem rano z pracownikami polskiej ambasady. Byli tam przedstawiciele różnych służb polskich i rosyjskich. Na powitanie Pana Prezydenta i delegacji ze strony polskiej oczekiwał ambasador Jerzy Bahr wraz z polskim attachŽ wojskowym i konsulami. Na lotnisku był też ze mną kolega z Biura Spraw Zagranicznych Kancelarii Prezydenta

 

W restauracji hotelowej odbyło się spotkanie z ambasadorem Jerzym Bahrem, ustaliliśmy detale dnia następnego, czyli kto z nas dokąd jedzie i czym się będzie zajmował.

W jaki sposób dowiedział się Pan o katastrofie?

Wsiadłem do samochodu ambasadora Bahra i razem z nim pojechaliśmy za samochodami rosyjskimi. Do głowy mi nie przyszło, że mogło się zdarzyć coś złego. Myślałem, że Rosjanie się zagapili, samolot wylądował, a oni zapomnieli na czas ruszyć kolumną. Byłem zdezorientowany, zastanawiałem się, jak teraz zorganizować podjazd samochodów pod samolot. Przejechaliśmy pasem startowym do końca, a następnie - gdy samochody się zatrzymały - wysiadłem, rozejrzałem się i pobiegłem do muru oddzielającego lotnisko od miejsca katastrofy na skraj polany, gdzie upadł samolot.

 

To w koncu gdzie byl M.Wierzchowski !?

W Katyniu czy Smolensku!?


 
Skad jej sie ubzduralo, ze Wierzchowski mowil, ze byl w Katyniu?Przeciez caly czas on mowi o Smolensku?
Celowa manipulacja, pisze duzo, liczac na to, ze ludzie nie czytaja lub czytaja tylko naglowki.
 
Konia z rzedem temu, gdzie M Wierzchowski mowi cos o Katyniu, ze tam byl.
 
Dziwnym trafem Mmariola nie ma zaufania jedynie do Macierewicza i do tych z PIS, .
Nie zastanawia sie dlaczego nie polecial pan minister Bogdan Klich, tylko wyslal w zastepstwie pana Komorowskiego, nad tym, ze mial leciec pan Janicki ale wyslal w zastepstwie pana Florczaka, tez sie nie zastanawia.
Dla niej klamia wszyscy co sa z ¨PIS, a juz ten Macierewicz to taki niegodny zaufania.
 
.

. Co do Macierewicza NIGDY JEMU NIE UFALAM !!!!
A przesluchanie przez komisje Wierzchowskiego i sposob prowadzenia przesluchania utwierdzilo mnie tylko, ze Macierewicz nie zmierza do wyjasnienia prawdy. Napisalabym jeszcze pare slow co tak naprawde od pierwszego dnia mysle na temat katastrofy. Ogranicze sie do jednego
Po raz kolejny udalo sie upokorzyc i osmieszyc moja Polska. Wiem tez jedno . Niektorzy do dzisiaj zyja . I to nie jak niektorzy mysla w lagrach , tylko jak paczek w masle!!!!!
 
Ciekawe kto wg mmarioli zyje tam sobie jak paczek w masle.
 
 
gini
O mnie gini

http://www.decorand.pl/czarownica-076-0040

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości