Daani Daani
610
BLOG

Prezydent Krakowa Majchrowski wspolfinansowal film "Kler"!

Daani Daani Kultura Obserwuj notkę 54

http://www.radiomaryja.pl/informacje/min-p-glinski-nie-dalem-ani-grosza-na-film-kler/

Jak twierdzi prez.Majchrowski "zawsze byl z daleka od polityki"/ wypowiedz w Sukiennicach youtube.com,2018r/ , co jest  klamstwem w zywe oczy jak na PZPR-owca od pierwszego roku studiow w latach 60-tych do 81 r,a potem SLD-owca/, ale zawsze blisko symboli, ktore atakuje miedzynarodowka.

     Atak i proby wyrzucania Zwiazku Legionistow Polskich z ich wlasnosci, zeby przed 11 listopada wedrzec sie do ich budynku im.J.Pilsudskiego na Oleandrach w Krakowie, teraz znajduja dodatkowe  wyjasnienie, o co w tym wszystkim chodzi.

      Pilsudski pokonal bolszewie, ktora stawia sobie za cel zniszczenie Kosciola od wewnatrz i z zewnatrz.Majchrowski walczy z Synami Legiionistow ze ZLP.Agentura obca w KK i starzy agenci SB, pomagaja w tym dziele niszczenia wiary katolickiej i jej prawdxiwych obroncow.Dzieki ks.Tadeuszowi Isakiewiczowi-Zaleskiemu poznalismy prawde o finansowaniu przez wrogow KK ohydnej antypolskiej propagandy.Uderzenie we wszystkich duchownych jest antypolskim aktem nienawisci.


Kosciol powinien byl i nadal powinien oczyscic sie ze wszelkiej agentury i byc blizej Narodu polskiego.

Inaczej bedzie coraz gorzej.Pelzajaca Rewolucja nie zatrzyma sie- pozre KK.

http://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,21783836,prezydent-majchrowski-listy-pisze.html

Prez.Majchrowski prosi abp.Jedraszewskiego o pomoc w walce ze smogiem.Szkoda ,ze nie widzi abp.Jedraszewski tego smoka, o wiele bardziej groznego, bo czerwonego.

------

http://filmpolski.pl/fp/index.php?osoba=1168676

Co jeszcze finansuje Miasto Krakow?/ lnk wyzej/.

http://filmpolski.pl/fp/index.php

"Kobiety mafii"- luty 2020 film wg " Masy"? To juz za min.Glinskiego to dzielo kultury i dziedzictwa.

Dodane 28-09-18 Podwladne prez.Krakowa Majchrowskiego z UM panie dyrektorki od spraw mieszkalnictwa i lokali aresztowane:

http://www.radiomaryja.pl/informacje/zatrzymani-przez-cba-przy-zalatwianiu-lokali-w-krakowie-nie-trafia-do-aresztu/

.........

Daani
O mnie Daani

http://www.glitter-graphics.com/download.php?file=1108/1108656tqvacxj4fs.gif&width=100&height=100 Cala Daani pietnastolatka- link        Pani Daani- Danka.Brali mnie tu / jestem na s24 od 2012r/ za malolate, ale do czasu az  ten i ow mi sie nie narazil. Wtedy sie zdziwil.Inni uwazali, ze jestem z najlepszego wywiadu swiata I trzeba mnie szpiegowac.Wszystko to z powodu laserowo punktowych diagnoz z glupia frant.Zniszczyli mi laptopa I dwa telefony trojanami I wirusami itp.Pisuje z UK.     O Polsce mysle stale i suwerennie..Nie do mnie z propaganda wszelkie politruki.Kazdy ma swoje oczy i dar wzroku.I pisalo sie troche o waszej propagandzie...Posiadam dodatkowy zmysl i trzecie oko:))Zatem, uwazac.. Pokaz mi swoich wrogow, a powiem ci wszystko!" -mowi maksyma rzymska. Ja nie zablokowalam przez 6 lat nikogo, bo uwazam,ze "Wolnosc daja ludzie wolni, a ci o duszy niewolnikow-knebel !":) Czasowo zablokowac musialam 4 blogerow, wszyscy zza Odry polskojezyczni..X2018.Jeden okreslil sie jako admin.Zablokowalam admina ;) Ktory portal zna taki przypadek?/Ouuu!/i dwie kobiety oraz jeszcze jednego  zza Odry blogera.Wczesniej mi zablokowano via Android dostep nie tylko do Salonu,ale i do innych portali , nie do wszystkich.Otoz po alarmie na Salonie, pierwsi oni sie zjawili z komentarzami wysoce nie na miejscu, nie fair, zwazywszy na to, ze nie moglam im  odpowiedziec, bo nie mam komputera i miec nie zamierzam, korzystalam z zablokowanego smartfonu.Pozniej ich wszystkich zbanowalam.Wczesniej z reguly z panami kulturalnie wymienialismy sie pogladami.Po zablokowaniu mi netu w smartfonie,o czym napisalam tu notke, wykazali w komentarzach uderzajace szyderstwo, furie,radoche, komentujac moj opis sprawy. Ps.Blogerow- panow odblokowalam jednak , po pozbyciu sie blokady dzieki specjaliscie od neta ./dodane 11-10-18/ Dolaczyl do zbanowanych 01-11-18 Stary Wiarus za kablowanie, o czym rozmawiamy na poczcie wewn.Kabli nie wpuszczam , wieku nie szanuje, formacji nie znam, podobno on jest z Antypodow.Na mapie? Zbanowali mnie i tacy, u ktorych nie postawilam nawet przecinka. "Prawdziwa cnota krytyk sie nie leka- mawial poeta, chyba ze ..."wilk w owczej skorze" obawia sie o swoja.../ skore...!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura