Daani Daani
111
BLOG

Pamieci wielkiego obroncy praw czlowieka-Wladymira Bukowskiego, muzycznie...

Daani Daani Rosja Obserwuj temat Obserwuj notkę 3

  Wielka strata dla ludzi, ktorzy chca zyc w pokoju I poszanowaniu Praw Czlowieka.Wladymir Bukowski pokazal, jak sa to bezcenne wartosci I jak wiele kosztowaly, by mogly istniec jako fundament swiata ludzi cywilizowanych..I jak wiele go osobiscie ta walka kosztowala -do samego konca.

    Niech Bog wynagrodzi Mu wszystko, co przecierpial ten Herkules Ducha: 12 lat w zamknieciu, w tym ok..5 lat w zakladach psychiatrycznych w Rosji.Te przesladowania,zabraly mu 12 lat zycia, jako wiezniowi politycznemu i nie zlamaly go.Niezwykle cenne I celne jego opinie I przewidywania potwierdzaja sie w kazdym calu.Trzeba wrocic do Jego ksiazek ,wywiadow I artykulow.Bedzie nadal zyl swiadectwem swojego losu, zapisanym na kartach wspomnien, ktore pozostawil nam, jako "memento", do czego moze prowadzic odhumanizowany swiat.One sa jak woda zycia.przestroga i nadzieja, ze jednak"ludzi Dobrej Woli jest wiecej. "

     Spoczywaj w pokoju, przyjacielu Polski, przyjacielu prawdziwy! "Niech zly sen Cie nigdy wiecej  nie obudzi," a dobry Bog zawsze CIE za reke trzyma...Wracaj Duchem do nas.

...

Slowa oddaja atmosfere I klimaty, w jakich Wladymir Bukowski sie znajdowal w swoim zyciu.Nie zaznal wytchnienia az do konca.

..Szukalam oryginalnej wersji, Jednak znalazlam to wykonanie, ktore wg mnie przeroslo oryginal- genialne.Mimo autentycznej bariety wewnetrznej i nieklamanej niecheci do tej stacji TV I jurora , ktory wsadzal polska flage w psie odchody w ich studiu- przelamalam sie.To jest zasluga Wladymira Bukowskiego ten maly moj krok, bo mlody chlopak spiewa wspaniale o Ludziach Dobrej Woli, ktorych jest wiecej I ten swiat nie zginie dzieki nim.

Ps.Moje teksty o Wladymirze Bukowskim:

https://www.salon24.pl/u/daani/984396,jego-tez-oskarzyli-o-pedofilie

https://www.salon24.pl/u/daani/713426,w-bukowski-dysydent-rosyjski-oskarzony-w-uk-o-20-tys-zdjec-pedo

I najnowszy tekst:

https://www.salon24.pl/u/daani/996705,sp-wladymir-bukowski-a-polacy-dar-od-prawdziwego-przyjaciela

Polecam:

https://www.salon24.pl/u/nawlasneoczy/996470,wladimir-k-bukowski-r-i

https://www.m.pch24.pl/zmarl-wladimir-bukowski--wieloletni-wiezien-sowieckich-obozow-pracy-i-psychuszek-mial-76-lat,71750,i.html


Daani
O mnie Daani

http://www.glitter-graphics.com/download.php?file=1108/1108656tqvacxj4fs.gif&width=100&height=100 Cala Daani pietnastolatka- link        Pani Daani- Danka.Brali mnie tu / jestem na s24 od 2012r/ za malolate, ale do czasu az  ten i ow mi sie nie narazil. Wtedy sie zdziwil.Inni uwazali, ze jestem z najlepszego wywiadu swiata I trzeba mnie szpiegowac.Wszystko to z powodu laserowo punktowych diagnoz z glupia frant.Zniszczyli mi laptopa I dwa telefony trojanami I wirusami itp.Pisuje z UK.     O Polsce mysle stale i suwerennie..Nie do mnie z propaganda wszelkie politruki.Kazdy ma swoje oczy i dar wzroku.I pisalo sie troche o waszej propagandzie...Posiadam dodatkowy zmysl i trzecie oko:))Zatem, uwazac.. Pokaz mi swoich wrogow, a powiem ci wszystko!" -mowi maksyma rzymska. Ja nie zablokowalam przez 6 lat nikogo, bo uwazam,ze "Wolnosc daja ludzie wolni, a ci o duszy niewolnikow-knebel !":) Czasowo zablokowac musialam 4 blogerow, wszyscy zza Odry polskojezyczni..X2018.Jeden okreslil sie jako admin.Zablokowalam admina ;) Ktory portal zna taki przypadek?/Ouuu!/i dwie kobiety oraz jeszcze jednego  zza Odry blogera.Wczesniej mi zablokowano via Android dostep nie tylko do Salonu,ale i do innych portali , nie do wszystkich.Otoz po alarmie na Salonie, pierwsi oni sie zjawili z komentarzami wysoce nie na miejscu, nie fair, zwazywszy na to, ze nie moglam im  odpowiedziec, bo nie mam komputera i miec nie zamierzam, korzystalam z zablokowanego smartfonu.Pozniej ich wszystkich zbanowalam.Wczesniej z reguly z panami kulturalnie wymienialismy sie pogladami.Po zablokowaniu mi netu w smartfonie,o czym napisalam tu notke, wykazali w komentarzach uderzajace szyderstwo, furie,radoche, komentujac moj opis sprawy. Ps.Blogerow- panow odblokowalam jednak , po pozbyciu sie blokady dzieki specjaliscie od neta ./dodane 11-10-18/ Dolaczyl do zbanowanych 01-11-18 Stary Wiarus za kablowanie, o czym rozmawiamy na poczcie wewn.Kabli nie wpuszczam , wieku nie szanuje, formacji nie znam, podobno on jest z Antypodow.Na mapie? Zbanowali mnie i tacy, u ktorych nie postawilam nawet przecinka. "Prawdziwa cnota krytyk sie nie leka- mawial poeta, chyba ze ..."wilk w owczej skorze" obawia sie o swoja.../ skore...!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka