Darius Salamon von Danzig Darius Salamon von Danzig
225
BLOG

Ukraina - Grecja - Ile są nam winni i kiedy mają oddać? Wie ktoś ?

Darius Salamon von Danzig Darius Salamon von Danzig Gospodarka Obserwuj notkę 4

Spotkałem taki post w sieci:

" Rozdajemy pieniądze i GAZ Ukrainie a sami dusimy się od smogu..."


Pomyślałem sobie, że coś jest w tym na rzeczy i przypomniała mi się pożyczka dla biednej Grecji...

Podobno pożyczaliśmy na jakieś naciski z zewnątrz, podobno w celu ochrony Banków Niemiec, ale nie wiem czy tak było, jestem tylko ciekaw kiedy nasi dłużnicy mieli / mają nam oddać pożyczki, wie ktoś kiedy ?

Mój nick wyraża prawdziwe informacje.  Zajmuję się marketingiem szeroko rozumianym. Jestem neutralny. Wszędzie Neutralny chociaż czasami sprawy wyglądają inaczej tzn. po jakimś artykule może się zdawać, że jestem komuś przeciw a komu innemu jestem przychylny. Każdemu życzę jak najlepiej i oczekuję RYCHŁEGO nadejścia Królestwa Boga. Wiem, że każdy was / i ja / jest niedoskonały... Wiem też, że każdy grzech będzie odpuszczony... Z wyjątkiem tych szczególnych... Wiem, że Pomazaniec JEDYNEGO BOGA przyszedł, by zniweczyć dzieła diabelskie... Wiem bardzo dużo... I bardzo dużo mogę Ci pomóc...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka