Haraslin  Dziennik Bałtycki
Haraslin Dziennik Bałtycki
Darius Salamon von Danzig Darius Salamon von Danzig
731
BLOG

Lechia - Legia 3:1 to i tak nieźle przy grze 13 na 9 wliczając w ową 13 sędziego.

Darius Salamon von Danzig Darius Salamon von Danzig Piłka nożna Obserwuj temat Obserwuj notkę 24

W Gdańsku mawia się " Nie ma przypadków " a więc nie przypadkowo sędzia przy 3 razach kiedy Legia mogła zostać ukarana za

" Rękę " decyduje za każdym razem  na jej korzyść ??

Coś w tym musi być skoro nawet sprawozdawcy TV którzy w większości " Miłują Legię " i przysłowiowo jak się mówi w Polsce Kibiców zazwyczaj poświęcają Legii 25 minut w 30 minutowym programie sportowym mówili o tym, że " Sędzia mógł zadecydować tak lub inaczej i też byłoby poprawnie ", albo że " Punkt widzenia zależy od miejsca siedzenia...".

Mnie interesuje tylko czy gdyby owe 3 sytuacje byłyby popełniane przez piłkarzy Lechii to czy sędzia również trzy razy dokonałby uniewinnienia...??? 

Wątpię.

Kolejna sprawa to Flavio, piłkarz już legenda LG o którym I w/w sprawozdawcy do niedawna wypowiadali się w samych superlatywach, nagle nie tylko znieruchomiał, ale wręcz nie tylko nic nie gra, ale jeszcze podaje do piłkarza Legii w konsekwencji czego Legia zdobywa drugą bramkę... Przypadek ???

Trener Stokowiec coś może czuł i zatrzymał Flavio na ławie rezerwowych po uprzednim meczu, ale zmienił zdanie i wymienił rewelacyjnego Haraslina na Flavio przy stanie 1:1 i tym samym rozpoczął się dramat w Gdańsku.

Koszmar ta nasza piłka a już myślałem, że fryzjera spotkać można tylko w kiepskich opowieściach... 

Normalnie koszmar.


Ps. Kiedyś myślałem, że kibice z Polski bezzasadnie nie lubią Legii z powodu jej forowania przez tzw Środowisko, ale chyba się myliłem.


Mój nick wyraża prawdziwe informacje.  Zajmuję się marketingiem szeroko rozumianym. Jestem neutralny. Wszędzie Neutralny chociaż czasami sprawy wyglądają inaczej tzn. po jakimś artykule może się zdawać, że jestem komuś przeciw a komu innemu jestem przychylny. Każdemu życzę jak najlepiej i oczekuję RYCHŁEGO nadejścia Królestwa Boga. Wiem, że każdy was / i ja / jest niedoskonały... Wiem też, że każdy grzech będzie odpuszczony... Z wyjątkiem tych szczególnych... Wiem, że Pomazaniec JEDYNEGO BOGA przyszedł, by zniweczyć dzieła diabelskie... Wiem bardzo dużo... I bardzo dużo mogę Ci pomóc...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport