debeściak debeściak
1065
BLOG

Jej, to Kataryna nas okłamała?

debeściak debeściak Polityka Obserwuj notkę 21

 

 
 
Kataryna w swojej notce:
 
„Ewa Kochanowska:
Może na chwileczkę zostawmy umarłych, jeśli pan pozwoli, bo mam pytanie o żywych. Czy pana zdaniem pytanie jak, nawet nie dlaczego, ale jak zginął mój mąż jest pytaniem zagrażającym życiu? Ponieważ w czasie po wystąpieniu mojej mojej córki w Parlamencie Europejskim, europoseł Landsbergis, były prezydent Litwy, odnosząc się do jej zdecydowanej, skomponowanej bardzo prawniczo wypowiedzi, powiedział wprost: "Jest pani w niebezpieczeństwie. I dlatego proszę uważać. Na przykład podczas jazdy samochodem". Chciałam zapytać, czy zadawanie pytań jest zagrażające życiu?
 
Paweł Graś [wg Kataryny]:
"Panie premierze, czy pan wydał rozkaz zamordowania mnie i tych, którzy śmią zadawać głośne pytania o Smoleńsk?". To jest bezczelność, trudno to inaczej nazwać
 
Albo Tusk znajdzie teraz w stenogramach "brakujące" słowapani Kochanowskiej, te które nam wszystkim w jego imieniu zrelacjonował jego oddany rzecznik, albo - jak by powiedział Patrick Jane - "Liar, liar, pants on fire".”
 
 
 
 
 
W rzeczywistości Paweł Graś powiedział (a Kataryna przycinając zmanipulowała):
 
"Premier zareagował bardzo burzliwie na wypowiedź pani Kochanowskiej i nie dziwię się. Ewa Kochanowska de facto zapytała go, czy ona może czuć się bezpieczna, jak głośno mówi o katastrofie smoleńskiej, bo obawia się zamachu na swoje życie. Tak można jej wypowiedź skrócić, to znaczy pytała "panie premierze, czy pan wydał rozkaz zamordowania mnie i tych, którzy śmią zadawać głośne pytania o Smoleńsk". To jest bezczelność, trudno to inaczej nazwać - powiedział Graś w niedzielę w programie "Siódmy Dzień Tygodnia" w Radiu Zet"
 
 
 
 
Tak więc, Donald Tusk nie musi szukać żadnego "brakującego słowa",
tylko Kataryna powinna się wycofać ze swojej kłamliwej manipulacji.
 
 
 
 
 
EDYTKA DLA UBOGICH ROZUMEM
Kłamliwa manipulacja Kataryny polega na tym, że - przycinając wypowiedź Pawła Grasia - przedstawiła sytuację następująco: Graś cytuje (streszcza) pytanie Kochanowskiej ("brakujące słowa w stenogramach"). W rzeczywistości Graś mówi jak zrozumiał (on oraz premier) pytanie o zamach ("de facto") – skierowane właśnie, nieprzypadkowo przecież, do Donalda Tuska.
debeściak
O mnie debeściak

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka